Hoi, wie o wie weet een leuke camping voor ons. We gaan met ons gezin (mijn man en ik en onze 3 dochters 8, 11 en 13 jaar) weg. We zitten een week met familie in een groot huis in de correze. Daarvoor willen we graag naar een camping. Echter onze behoeftes liggen nogal uit elkaar.... mijn man is erg op zijn privacy gesteld (zou eigenlijk liever gewoon in een hutje op de hei gaan zitten ;) en ik en mijn dochters houden wel van het camping leven en gezelligheid. Voorheen konden we met kleine campings nog wel prima uit de voeten maar de meiden worden groter en willen zwembaden met glijbanen. Van belang wordt dus de ligging van de huuraccomodatie. Heeft iemand nog een prachtige camping in het hoofd? Ik dacht zelf in de Dordogne of daar omheen.
Bedankt alvast!
La draille in souillac heeft huisjes op een vrij steile helling, sommige zelfs met de auto alleen via een achteraf weggetje te bereiken.dan hoef je dus geen contact met de camping te hebben Is wel een camping met Christelijke identiteit, wat ik fijn vind. Glijbaan, zwembad, recreatieteam, beekje, alles in het dal