Tol bads (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marcel
, Datum:
27.02.2022 12:11
Hallo. Wie weet hoe je een nieuwe tolbads kunt bestellen bij APRR / AREA / Mango. Via de site zie ik niet waar dit kan. ps Heb ze nu wel een mailtje gestuurd.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
27.02.2022 13:57
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
27.02.2022 15:05
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
27.02.2022 16:35
Als je het bestel proces door loopt
Bedenk dan dat je bij je woonland
PAYS-BAS
Moet gebruiken , Nederland staat niet in de landen lijst !
Geplaatst door: ® bobvb
, Datum:
27.02.2022 16:43
Ik kan uit je vraag niet goed opmaken of je een nieuwe wil aanvragen ter vervanging of voor het eerst: voor geval het laatste van toepassing is en het lukt niet kun je ook nog bij Bipandgo terecht.
https://www.bipandgo.com/nl/
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
27.02.2022 23:46
En mocht je een nieuwe bestellen, let dan goed op dat je een abo neemt waarbij je alleen betaalt voor de maanden dat je het ding gebruikt. Die aanduiding klopt niet helemaal, gebruik je 'm een heel jaar niet, dan betaal je een tientje.
, Datum:
28.02.2022 10:29
Ik heb momenteel er al een die al enkelen jaren in gebruik is. Ik moet een nieuwe hebben met mijn gegevens die ik nu heb. Dus mijn oude moet stop gezet worden, en een nieuwe met de zelfde gegevens aangemeld worden. Dus ik heb een oude die alleen voor Frankrijk geld (tenminste) er zijn nieuwe in de handel voor meer landen.
, Datum:
28.02.2022 10:42
O ja. Hoe weet ik van tevoren of mijn oude het nog doet. Gewoon gaan en kijken of deze nog werk. Ik denk het wel. Heeft iemand ervaring hier mee.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
28.02.2022 10:58
Het inruilen van een tolbadge blijft mogelijk, omdat de tolbadge vanuit Frankrijk naar je adres gestuurd wordt. Ben je op vakantie en is je tolbadge leeg? Dan kun je deze kosteloos omruilen bij de testpunten van Mango Mobilités. De tolbadge is dan direct weer te gebruiken.
Bij de meeste echt grote tolstations
BV bij Toul zit een kantoortje waar je ook terecht kan
log in op uw online klantengedeelte van Mango Mobilités , sectie "Mijn badges beheren" om een ??vervanging aan te vragen. U krijgt een nieuwe badge toegestuurd. Stuur ons na ontvangst de defecte badge per post naar het adres dat u wordt meegedeeld.
, Datum:
28.02.2022 11:35
He luitjes. Heb net er eentje besteld. Heb in de geschiedenis van deze site gekeken en hier mijn bevindingen in gedaan. Dus bestellen, en dan de oude terug sturen. zoals eerder en vaker benoemt. Vervangen kan niet zonder dat deze kapot is, nu wel opgegeven dat deze kapot is.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
28.02.2022 13:33
Vervangen kan als batterijen leeg zijn