Matje voor rugproblemen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lisbeth
, Datum:
22.02.2022 20:05
Hallo allen, wij hebben al even de exped megamatten, en wel tevreden over. Ik heb echter meer en meer rugklachten en ben thuis overgeschakeld naar een zachtere matras, waar mijn lichaam meer inzakt. Ik zoek nu iets gelijkaardig als kampeermatje, omdat we een hele zomer weg zijn en het dus de moeite loont om een beter matje te kopen. Of eventueel een topper van een gewone matras als extra laag? Iemand een goede tip op dit vlak? Groetjes ,lisbeth
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
22.02.2022 20:17
Voor mij exact hetzelfde "verhaal" als jij schetst Lisbeth;
Zomer '20 en '21 geslapen op het luchtbed Outwell Flock Superior Single (na 30 jaar selfinflating mat van ThermaRest).
Opblaasbaar van zacht tot keihard, bijpassend matrashoes erbij gekocht.
Destijds bij Bever.
Heerlijk geslapen en ik kon makkelijker overeind komen.
Compact op te vouwen in bijgeleverde hoes tot een 25 cm dikke multomap.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
23.02.2022 18:33
Geplaatst door: Lisbethhoi
, Datum:
23.02.2022 19:35
Hoi bedankt voor de reacties maar dit is nog niet echt wat ik zoek, ik zoek iets met een dikke zachte bovenlaag.waar je heup en schouder wat kunnen inzakken... Waarschijnlijk bestaat dit niet eens, vermoed ik.... Daarom dat ik ook aan een zachte topper dacht, maar die zijn ook niet goedkoop blijkbaar na een beetje googelen ;-). En mijn huidig matje kostte al 200 euro (maar kan ik evt wel doorgeven aan kids)
Toch bedankt!! Ik moet de komende maanden nog een nieuw keukentje kopen, en kan misschien dan tegelijk eens wat andere matjes uitproberen in een kampeerwinkel...
Geplaatst door: irmgard
, Datum:
23.02.2022 22:29
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
24.02.2022 16:25
Wij hebben voor om onze self inflatables hoezen met een soort memory foam. Ik moet alleen even heel diep gaan nadenken van wel merk ze zijn.
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
24.02.2022 16:29
Ik weet het alweer. Het zijn Human Comfort Memory Foam Covers. Je hebt ze in verschillende maten. Het is wel weer een heel pakket.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
24.02.2022 16:34
De hoezen die Fammeij noemt hebben wij ook om onze slaapmatten. Liggen echt heel fijn. Onze matten zijn van hetzelfde merk.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
24.02.2022 17:06
Wij hebben die decathlon matten met daaronder de opblaasbare verhoger met lattenbodem. Slaapt heerlijk
Geplaatst door: Lisbeth
, Datum:
24.02.2022 19:42
Aha, leuke tip! Ik onderzoek het verder, bedankt!