Iemand ervaring met camping la Ferme/Europa bij meer van Annecy (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Chris
, Datum:
08.02.2022 18:37
Hoi,
Iemand ervaring met camping la Ferme in Lathuile? Komen daar veel (Nederlandse) kinderen in de leeftijd van 7-10 jaar?
De plattegrond mag je pas inzien na boeken en kan daarom moeilijk inschatten welke "speelplekken" er zijn.
Ook is er nog plek op camping Europa, deze krijgt ook goede recensies, maar ook hier vind ik dit lastig inschatten en houdt de drukke weg mij een beetje tegen.
Geplaatst door: ® susan3
, Datum:
10.02.2022 15:53
Beide campings ken ik niet van dat we er zelf hebben gestaan, ik ken wel de omgeving.
Camping Europe ligt idd aan de drukke doorgaande weg om het meer heen en om het meer te bereiken moet je eerst een stuk lopen.
Camping la Ferme ligt op een rustig stuk, hier ooit langs gefietst, maar geen goed antwoord over de speelplekken. Wellicht kan google maps je hier wat meer info over geven.
Geplaatst door: ® RuudH
, Datum:
10.02.2022 18:23
"De plattegrond mag je pas inzien na boeken en kan daarom moeilijk inschatten welke "speelplekken" er zijn. "
Dan zou ik al een andere camping zoeken.... hebben ze wat te verbergen ??
Grs Ruud
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
10.02.2022 22:07
Dat is toch te gek voor woorden ,dat je eerst moet boeken voor je het plan mag zien . Neen ik zou hier niet boeken .
Geplaatst door: Chris
, Datum:
11.02.2022 19:39
Bedankt voor jullie reacties. We gaan toch maar even verder zoeken.
Geplaatst door: ® susan3
, Datum:
12.02.2022 17:15
zelf hebben we een aantal keren op nubliere gestaan, deze camping ligt aan het meer, vlakbij Doussard
Geplaatst door: ® Hans
, Datum:
12.02.2022 17:59