Hallo allemaal,
Net zoals velen hier scroll ik me een slag in de rondte door de campings. De meeste die ik tegenkom zijn geschikt tm 12 jaar. Ik gun onze oudste een avondje hangen op een voetbalveldje of iets dergelijks. Vorige jaar had hij geen aansluiting omdat de meeste kinderen veel jonger waren. Wel een leuke camping waar we zaten en niet ver rijden (les deux ballons in de vogezen)
We zoeken een camping zonder drukke animatie en andre hazes zangers. We zijn blij als het in de avond gemoedelijk rustig is, af en toe een avond vertier is geen probleem. Heel graag 2 glijbanen en als het kan een rivier waar je met je band een stukje kunt afdalen. Een supermarkt in de buurt is top en een koelkast kunnen huren op de camping helemaal fijn. Vanaf Utrecht 1000 a 1100 is te doen voor ons. we houden ervan om hier en daar een uitstapje te maken naar een grot, kasteel, waterval, klimpark en een kano tocht maak je ons blij mee.
Wie weet komt de gouden tip voorbij, ondertussen blijf ik zelf ook zoeken.
Weliswaar niet aan een rivier maar Domaine des Ormes in Bretagne vonden onze jongens erg leuk op die leeftijd.
Meerdere zwembaden met glijbanen, ook een overdekt zwembad met glijbanen, een golfslagbad. Twee grote voetbalvelden waar de jeugd ‘s avonds was. Ernaast een speeltuintje waar de kleintjes dan speelden. Ook is er een indoor gamehal waar de jeugd ook wel es heen ging en (tegen betaling) wat spelletjes deed maar kijken bij anderen was ook leuk.
Daarnaast zijn er enorm veel activiteiten op de camping te doen: klimmuur, boomklimparcours, midgetgolf, waterski, paardrijden, boogschieten, footgolf.
Omgeving is ook leuk met o.a. het beroemde Mont St Michel, leuke stadjes en invasiestrand.
Echt een aanrader deze camping én niet zover rijden, zal rond de 800-850 km zijn denk ik. En wij hadden schitterend weer, 10 dagen lang, het was veel beter weer dan in Nederland!