Wij overwegen dit jaar naar camping Rioclar te gaan met onze kinderen van 13 en 15 jaar.
Wie is bekend op deze camping en kan ons adviseren over mooie plekken?
Koelt het hier 's avonds erg snel af (gezien de hoogteligging) en tot hoe laat is er ongeveer zon op de camping?
Verder nog tips over de camping/omgeving?
Hoi,
Ik ben hier jaren geleden met mijn gezin geweest. Een camping met veel jongeren en er is ook veel te doen op het terrein voor deze groep. Het regelen van outdoor activiteiten kan praktisch op de camping geregeld worden (bedrijfje zit bij ingang). Wat de website vermeld over de omgeving.....het is op een goede afstand en super mooi.
Mooie plekjes op de camping....is heel persoonlijk en waarmee kom je kamperen. Het terrein ligt op een lichte helling en is bebost. De zon gaat ongemerkt weg door deze bomen. In de weken dat ik daar was heb ik geen koude nachten gehad, maar kan natuurlijk wel voorkomen. Door de ligging in de vallei is er soms veel wind, maar door de bomen weinig last van gehad. Ervaring leert, ga aan de hoge kant van de weg met je kampeermiddel staan bij regen, de overkant loopt je hele plek over als je pech heb.
Succes!!