Standplaatsen L’Hirondelle Drome (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: MarMa
, Datum:
31.01.2022 20:51
Deze zomer willen we naar de camping L’Hirondelle in de Drome.
We gaan met 3 gezinnen en hebben een paar opties gekregen voor plaatsen waar we bij elkaar kunnen staan.
Wie kan iets vertellen over de volgende plaatsen.
We willen niet al te ver van de faciliteiten vandaan staan, maar ook niet te donker in het bos.
Plaats 1-2-3 (heb je hier nog een mooi uitzicht of kijk je tegen de bomen van het zwembad?)
91-92-93
83-84-85-87
169-173-175
Alvast bedankt!
Geplaatst door: patricia
, Datum:
01.02.2022 13:09
Op de plekken 1 2 en 3 zit je pal tegenover het zwembad, dat houd in dat iedereen die aan de rand staat allemaal langs jou loopt om naar het zwembad te gaan, en daarbij zit je naast de drukke speeltuin.
Mooie plekken, maar niet prive.
Over de andere plekken kan ik je niet adviseren, want wij zijn heel lang geleden heen geweest. maar superleuke camping.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
03.02.2022 12:52
hoi,
In het verleden vaak bij l'Hirondelle geweest. En hoe hoger de plaatsnummers hoe verder je van alle faciliteiten af zit. Toendertijd ging men met de auto naar de receptie om brood te halen.
Wanneer het erg warm is, is het in het bos fijn. Ooit 1 keer gestaan. De laatste keer hebben wij op plek 100? of zo gestaan; aan de rivier.
Maar, op de website kan je een plattegrond vinden. Dan kun jezelf een inschatting maken. Alhoewel ik zie dat er erg veel verhuur mogelijkheden zijn.... Die hebben alle mooie plekken in genomen. Niet mijn camping meer...
Geplaatst door: Nika
, Datum:
05.02.2022 21:13
Dan zou ik kiezen voor de 80 of 90 nummers, idd even op plattegrond inschatten welke t mooiste liggen.
Persoonlijk vinden wij het einde van de camping, bij de rivier en de velduitzichtplekken t mooiste, op beide hebben we gestaan.
Maar zorg dan zeker dat je fiets, spacescooter oid meehebt, want je moet echt een stukje lopen. Wel veel relaxter en rustiger daar.
Zeker niet de eerste nrs kiezen, dat veldje ligt de hele dag vol met fietsen van de campinggasten en is het een komen en gaan van mensen. Zorg voor zon/schaduw plek.
Succes! De omgeving is er echt geweldig!
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
05.02.2022 21:55
Wij hebben een maand of 2 geleden geboekt en hebben een panorama plek geboekt. Ben benieuwd!
, Datum:
07.02.2022 20:56
Heerlijk vooruitzicht Claudia! Die plekken zijn fantastisch! Kijk maar even op zoover, de Eriba fotootjes zijn van ons ;)
We hadden eerst een rivierplek, dit was rustiger en privater, en daarna een panoramaplek. Erg groot, en altijd zon of schaduw kunnen kiezen, overal ruimte voor het ophangen van een hangmatje. Genieten! De drôme is prachtig.
Hopelijk is het sanitair vernieuwd op de camping, dat was echt ondermaats!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
07.02.2022 22:03
Het lijkt ons een erg mooie camping! Zie ik het goed dat de camping direct aan een riviertje ligt? Kun je daar wel goed liggen aan het water? Het hoeft niet heel diep te zijn en we hoeven niet echt te kunnen zwemmen, maar kun je er wel gewoon lekker even in het riviertje?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.02.2022 22:20
Geplaatst door: MarMa
, Datum:
08.02.2022 08:42
Bedankt allemaal.
We lezen ook veel dat sanitairgebouw 3 kan stinken, dus we hebben gekozen voor de plekken 1-2-3. Mede door het prachtige uitzicht wat we daar hebben.
Dat er veel mensen langs onze tent lopen vinden we niet erg. Maar ik hoop niet dat iedereen zijn/haar fiets voor onze plekken legt om naar het zwembad te gaan.
Is de ingang van het zwembad dan recht tegenover onze plaatsen? Dat lijkt op de plattegrond niet zo te zijn.
Ik heb inderdaad ook gelezen dat het sanitair verouderd is.
Op Facebook zag ik dat ze in de planning hebben om dit te renoveren, dus hopelijk gaat dit gebeuren en krijgt het een flinke opknapbeurt.
Het riviertje is om in te spelen, dammetjes bouwen en door stroomversnelling gaan, maar niet echt om in te zwemmen zoals ik heb begrepen.
Er zijn wel strandjes (steen) om aan de waterkant te kunnen zitten.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
08.02.2022 11:10
, Datum:
08.02.2022 13:43
In de rivier kan je ook heerlijk zwemmen. Maar pas op , op sommige stukken is de stroming sterk. Het hangt van de regenval af hoe hoog de rivier zal zijn.
Geplaatst door: Lisa
, Datum:
08.02.2022 14:51
Hi, wij zijn hier 1 keer geweest en echte fans! Mooie natuur, rivier, zwembad, ruime plaatsen!
Enige minpunt was dat je er geen vuur/bbq mag maken.
Heeft er iemand een tip voor een vergelijkbare camping waar dat wel mag?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.02.2022 15:49