Rustige camping Zuid Frankrijk (in hoogseizoen, liefst weinig/geen kids) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dirk Zwager
, Datum:
22.01.2022 11:27
Beste kampeerders,
Mijn vrouw en ik - beide vijftigers en tentkampeerders - zoeken een kleine camping, liefst aire naturelle, in een zonnig deel van Zuid Frankrijk (van de Spaanse grens tot aan Italiaanse grens en 200 km landinwaarts vanaf de Middellandse Zee is allemaal goed). Door onze beroepen zijn wij hoogseizoen gebonden.
Liever niet meer dan 60 plaatsen, liever nog veel minder. Een camping, waar weinig of liever nog geen kinderen komen. Privacy en (nacht) rust is een absolute must en ook zwemwater (zwembad, rivier, riviertje maakt niet uit). Liever geen animatie. Wij kunnen ons al storen aan de radio/tv van de buren. We willen graag goed en schoon sanitair. Luxe is niet nodig, eenvoudig is prima, maar wel schoon.
Voor de goede orde wij zijn dol op kinderen/pubers maar gezien wij in het onderwijs werken proberen we dat tijdens onze zomervakantie te mijden.
Hebben jullie goede tips/ervaringen?
Een hartelijke en zonnige groet,
Dirk
Geplaatst door: Manus
, Datum:
22.01.2022 11:47
Met de zoekfunctie op dit forum ( campings / themacampings / kleine campings ) is het heel eenvoudig een camping te vinden die aan jullie wensen voldoet.
Wij zoeken al jaren op deze manier onze campings. Meestal zoeken we eerst een regio die we willen bezoeken, en dan op bovengenoemde manier een camping in dat gebied.
Je zult verbaast staan van de mooie campings waar je zo terecht komt.
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
22.01.2022 11:49
Geplaatst door: Kea
, Datum:
22.01.2022 12:38
Geplaatst door: Rob
, Datum:
22.01.2022 13:33
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
22.01.2022 13:48
Geplaatst door: ® frankrijk-1
, Datum:
22.01.2022 14:10
kijk eens naar de camping Le Poteau in Castelnau d' Auzan. dit is in de Gers.
veel rust
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
22.01.2022 16:37
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
22.01.2022 17:28
Camping ligt in departement Aude,
Gites en kleine camping Les Armengauds
Een rustige camping of een luxe gite (vakantiewoning) in zuid Frankrijk. Tussen Toulouse, Carcassonne, de Middellandse Zee en de Pyreneeën vindt u Petit domaine de vacances Les Armengauds, een rustig gelegen vakantieparadijs voor volwassenen (vanaf 16 jaar) met veel ruimte, prachtig uitzicht, een stijlvol zwembad, en heerlijke table d’hôtes. Er zijn gites te huur er is een ruime kleinschalige camping.
op vakantie zonder kinderen klik hier voor uitleg
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
22.01.2022 18:28
, Datum:
22.01.2022 19:13
, Datum:
22.01.2022 19:28
, Datum:
23.01.2022 09:35
, Datum:
23.01.2022 14:06
Bedankt voor jullie input dusver. Camping les Armengauds, Camping Aire Naturelle Le Gessy in Verclause en Camping La Magerie - La Roche sur Grane staan al op het lijstje. Hoe meer tips hoe beter.
Dankjulliewel alvast, groet, Dirk
, Datum:
23.01.2022 15:35
, Datum:
23.01.2022 20:08
Dankjewel. Ik had al wat meerdere topics gezien maar inmiddels waren die al wat jaren oud. We hebben inmiddels al meerdere opties.
Leuk!
Geplaatst door: inekeFR
, Datum:
30.01.2022 16:56
Wellicht mag ik dit niet plaatsen, ik kan het niet vinden in de spelregels. Als dat zo is, verwijder dan gerust mijn reactie.
Er is een leuke site: kleinecampingsenfrance.com. (campings tot max 40 plaatsen) Je kunt dan zoeken op adults only