Ervaring Esperbasque (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Esther B
, Datum:
22.01.2022 11:17
Wij zitten te kijken naar Domaine d'Esperbasque voor dit jaar.
We zijn op zoek naar een rustige, sfeervolle natuurcamping met wat sportieve activiteiten waar onze zoon van 12 aansluiting kan vinden bij leeftijdsgenootjes. Op het eerste gezicht lijkt dit zo te zijn.
Nu lees ik bij de activiteiten echter iets over bingo en ladies night en campings waar dat soort activiteiten plaatsvinden, zijn niet ons soort campings, dus twijfel hierdoor weer erg.
Wie is er geweest en kan iets vertellen over de sfeer en de activiteiten?
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
22.01.2022 18:12
zoover.nl/frankrijk/aquitaine/salies-de-bearn/domaine-desperbasque/camping
Hier heel veel reacties.
Zijn er zelf jaren geleden een paar keer op doorreis geweest, vonden het niet bijzonder.
Maar dat is puur persoonlijk.
Geplaatst door: ® Esther B
, Datum:
22.01.2022 19:26
Die had ik al gelezen, dank, alleen is het me nog niet duidelijk of het qua sfeer rustig, basic, natuurlijk is of dat het meer bingo en ladies night is.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
22.01.2022 22:13
Zelf zijn we er niet geweest. Staat wel op ons wensenlijstje. Vriendinnetje van onze dochters is er geweest. Wat ik van hen begreep echte “paardenmeiden” camping. Of het een rustige natuurcamping is weet ik niet.
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
23.01.2022 09:58
Kijk eens bij les 3 Cantons. Het is erg rustig, maar wel leuk voor (sportieve) pubers.
Geplaatst door: Esther B
, Datum:
25.01.2022 16:44
Nog niet echt een antwoord op mijn vraag kunnen vinden, maar we gaan het denk ik toch maar proberen. De activiteiten die de camping zelf organiseert zijn sportief, dus denk dat het wel goed komt.
3 cantons ziet er erg leuk uit, Maar ligt in een gebied waar we vroeger vaak geweest zijn.
Geplaatst door: Saskia M
, Datum:
05.02.2022 09:36
Esperbasque is een prachtige natuurlijke camping, een aantal plekken heeft heel mooi uitzicht. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd maar niet heel veel of heel groot. Wij zijn er geweest in 2014, dus wel een paar jaar geleden, maar vonden het een fijne plek. Er is een fijn terras voor een kop koffie of een drankje. Het zwembad is, als ik het me goed herinner, sinds die tijd vernieuwd. Er is een stal met paarden, hier komen de kinderen bij elkaar om paarden te borstelen maar ook om elkaar te ontmoeten, aansluiting gaat heel makkelijk, ook als je niet zo van de paarden bent. ‘s Avonds werd er geweerwolfd, of een kampvuur gebouwd. De omgeving is mooi, rustig. Als je het niet erg vindt om te rijden zijn Biaritz, maar ook een dagje San Sebastian, mooie steden om een dagje te bezoeken. Op https://www.kampeermeneer.nl/kamperen-tiener/ vind je wat meer info.
Geplaatst door: EstherB
, Datum:
09.02.2022 14:44
Dank voor je reactie Saskia, dat klinkt voor ons als een prettige camping
Geplaatst door: Nynke
, Datum:
20.03.2022 19:28
Benieuwd of er ook gezinnen met 15-18 jarige meiden/jongens in juli 2022 naar deze camping gaan.
Wij hebben een dochter van 16 die wel leuk vind om s avond wat te kletsen te hebben of een spelletje te doen.