Camping Les Rives du Lac Veynes (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ellen83
, Datum:
17.01.2022 08:31
Heeft er iemand ervaringen met camping Les Rives du Lac in Veynes?
Van wat ik zie op de site ziet het er goed uit, maar ik vind het altijd fijn ervaringen te horen. Op Zoover wordt de camping goed beoordeeld, maar er zijn weinig ervaringen van afgelopen jaar.
Is het met name een Franse camping of ook wel redelijk wat Nederlanders? Voor de kinderen zou het fijn zijn dat ze vriendjes/vriendinnetjes kunnen maken op de camping.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
17.01.2022 15:44
, Datum:
17.01.2022 19:09
@Tineke, bedankt voor je linkjes. Ik ga ze vanavond even rustig bekijken.
Als kind ben ik met mijn ouders heel vaak in Frankrijk geweest en nu wisselen we Italie en Frankrijk telkens af.
We houden van bergen, een riviertje of meer en de kinderen vinden een glijbaan in het zwembad wel erg leuk. Ook vinden wel het fijn om niet al te ver van een gezellig stadje te zijn en we zoeken ook altijd redelijk zuidelijk zodat de kans op goed weer het grootst is. Dat samen maakt de zoektocht niet altijd even makkelijk.
We hebben Camping Les Peneyrals in de Dordogne bezocht, Domaine du Gil in Aubenas en L'Arche in Anduze.
Zonder kinderen zijn we in de Verdon geweest (dat vinden we voor nu te ver) en meerdere campings in de Ardeche.
Voor dit jaar hadden we Les Rivages in Millau op het oog, ik heb een aantal plekken doorgekregen die nog vrij zijn, maar die plekken vind ik nog niet super. Het gaat om
A25, E01, M07-M19, P16, P32 of T33. Mocht hier wel een plek bij staan die nog de moeite waard is hoor ik het graag.
Alle tips zijn welkom!
, Datum:
17.01.2022 22:50
Wij hebben zelf 2 keer op les Rivages gekampeerd, toen had de camping nog geen waterglijbanen.
Wij zijn van plan komende zomer weer bij Les Rivages langs te gaan om er nieuwe foto's te gaan maken.
We gaan er niet meer kamperen, maar we gaan vrienden van ons opzoeken, die op Camping Les Prades in Le Rozier Peyreleau kamperen.
Zij kampeerden ook meerdere keren op L'Arche, waar wij ook ieder jaar kamperen.
Op Camping Les Prades zijn we een aantal jaren geleden wel langs geweest om er foto's te maken, maar toen kregen we daar geen toestemming voor, omdat de camping toen te koop stond. We gaan er niet kamperen.
Wij kamperen 3 maanden in Frankrijk op verschillende campings en gaan vandaar uit andere campings bezoeken om er foto's te maken.
Geplaatst door: mir1
, Datum:
19.01.2022 11:43
@Ellen83, een aantal jaren geleden op T32 en T33 gestaan met 2 caravans. Enorme plekken toen. Ik zou er zo weer voor kiezen.
, Datum:
19.01.2022 13:05
Geplaatst door: Marike
, Datum:
19.01.2022 13:34
Camping Les Rives du Lac in Veynes staat ook nog steeds op ons lijstje. Lijkt mij een prachtige camping aan het meertje dichtbij de bergen. Als ik het zo lees komen er ook genoeg Nederlanders.
Geplaatst door: Karen
, Datum:
19.01.2022 19:11
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Rives du Lac in Veynes
, Datum:
20.01.2022 15:22
Leuk om te horen! Wij hebben geboekt!
Geplaatst door: aske
, Datum:
16.08.2022 10:46
hallo,
waarschijnlijk al te laat, maar wij komen net terug van deze camping. Was erg leuk. Zeker ook veel Nederlanders.
meer is niet super groot, maar wel netjes en leuk met het waterpark erin. Dit is voor de kinderen wel erg leuk.
op het nieuwe gedeelte van de camping zijn de plaatsen erg ruim. de camping is autovrij, dat is wel heel erg lekker eigenlijk. Geeft ook veel rust op de camping.
In de omgeving leuke wandeltochten gemaakt.
Op de camping zijn de uitstapjes goed geregeld. je kan dit via QR codes bekijken en doen. Erg handig.
Kortom, een aanrader.
Sanitair was schoon en netjes, maar helaas maken de campinggasten het zelf soms iets te vuil. Maar daar kan de camping natuurlijk niet aan doen he.
Geplaatst door: Karen
, Datum:
16.08.2022 21:13
Wij hebben er dit jaar gestaan. Een super camping. Wij stonden op het nieuwe gedeelte. Dit vonden wij fijn, een stuk rustiger als het andere gedeelte. Op het nieuwe gedeelte staat een nieuw sanitair gebouw.
Het meer is mooi, met een leuke wipe out baan en verhuur van waterfietsen. Het merendeel is wel Nederlands. Wij zullen hier zeker terugkomen. Wij hebben het met onze kids van 10 en 8 enorm naar ons zin gehad dit jaar.