Camping "le Parc des Serigons" en jeugd die wil "stappen" (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
05.01.2022 00:35
Hoilo allemaal, toch maar even onze vraag hier parkeren. We hebben voor de komende zomer camping "Le parc des Serigons in beeld. Nu is het zo dat onze zoon graag erop uit gaat naar een stadje of dorp waar wat te beleven is en dan graag met een vrienden groepje/ mede camping gasten. En dat lijkt in de omgeven van deze camping toch wat minder te zijn. Gap zit op een kilometer of 17 en pa en ma hebben natuurlijk geen zin tekens zoon lief naar Gap te rijden en héél laat weer op te halen. Er is een bus verbinding naar Gap maar voor zover ik het kan zien rijd die niet tot in de kleine uurtjes. Heeft iemand uit ervaring wat info voor ons wat er voor onze best wel active zoon van 16 te doen is in de avond uren? en dan toch ook wel buiten de camping? Vorig jaar zaten wij op "Les Rivages bij Millau en dat was werkelijk perfect. Veel jongelui en je was zo lopend zo lopend in Millau. Dit jaar willen wij (pa en ma) graag wat dichter bij de alpen en zijn we bij Le parc des Serigons beland.
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
05.01.2022 08:33
Als je de omgeving bekijkt vrees ik hiervoor .
Geplaatst door: Philip
, Datum:
05.01.2022 09:05
Ik ken deze omgeving vrij goed, maar ook ik ben bang dat je hier niet vindt wat je zoekt.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
05.01.2022 09:37
Geplaatst door: J
, Datum:
05.01.2022 11:09
Bij camping le Justin in Die gaan jongeren in de avond naar het dorp. Alles op loopafstand.
Ook op la vieille ferme in Embrun is genoeg te beleven.
, Datum:
05.01.2022 11:14
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
05.01.2022 18:21
Hoi!
Dan zou ik ook kiezen voor la Pinede of Glandasse bij Die.
Prachtige omgeving bij de Vercors, stadje Die op loopafstand.
Hier ging de jeugd afgelopen zomer heen te stappen.
Met Pinede heb ik geen ervaring, Glandasse wel en is super voor een jongen van 16.
Kanoën, canyoning, col de Rousette , allemaal in de buurt.
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
06.01.2022 22:56
Hoilo allemaal, Dank iedereen voor de reacties. Wij zijn bij camipng "le parc des Serigons" uitgekomen omdat die niet zo heel ver van de bergen ligt en de kampeerplaatsen er heerlijk groot zijn en er ook best wat tieners nar deze camping gaan. Ook omdat er een nog vrij jonge hond mee gaat lijkt deze camping ons heel geschikt. Maar ja, je selecteert al jaar en dag campings die geschikt zijn voor de kinderen. Als de kinders het goed hebben hebben pa en ma het ook goed. Dan maar weer geen vakantie bij de alpen :-( We zoeken even verder. Tips zeer welkom. criteria, camping met grote plaatsen en waar een stadje of leuk dorp aan is te lopen. De genoemde campings gaan we bekijken.
, Datum:
06.01.2022 23:17
Geplaatst door: patricia
, Datum:
07.01.2022 08:26
Wilma, wij gaan ook met pubers van 17 en 20, nu hoeven die niet zo nodig te stappen als dat niet kan. Maar wat ik wel heb begrepen is dat er genoeg jeugd is om met elkaar op te trekken.
Nu hebben mijn pubers elkaar ook, dat scheelt waarschijnlijk.
Kijk anders naar Solaire, daar weet ik van dat de jeugd s avonds er op uit trekt met lekkers en drinken. Die zit op half uurtje van Serigons. Kennissen zijn daar geweest, en hun pubers hebben top tijd gehad.
Wij kiezen daarvoor niet omdat er geen zwemshorts mogen.
, Datum:
07.01.2022 14:12