rioclar (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ellie
, Datum:
04.01.2022 19:36
Ik wil vandaag of morgen een stacaravan boeken bij rioclar en heb de camping online verzocht aan te geven om welke nummers op de plattegrond het gaat.
Ik zie nu dat het de mobilhome confort met 3 kamers gaat worden. Iemand enig inzicht in waar deze staan op de plattegrond? Ik zie in het midden een heel stuk waarvan het lijkt dat het mobilhomes zijn, maar weet het niet zeker.
De mobile met airco is al bezet, dan zou ik mijn weken moeten verzetten. Is dat de moeite of valt het mee omdat het snachts goed afkoelt daar?
Dank alvast!
El
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
05.01.2022 08:14
Ellie welke streek ligt dit in Frankrijk ?
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
05.01.2022 10:47
De camping ligt in de Alpen op bijna 1100 meter hoogte dus ga er maar vanuit dat het 's nachts aardig koud kan worden. Ik zou me niet druk maken over een airco.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
05.01.2022 18:31
ik zou me eerder bekommeren om een kacheltje idd ;-)
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
05.01.2022 23:21
Het is maar wat je gewend bent en hoe het uitpakt. Hebben in Tignes gestaan op 1600 meter, daar trokken we 's avonds een trui aan. bovenop de Mont-Ventoux 1900 meter en als eenzame bult beruchte windvanger was dat niet nodig. 1100 meter? Kan tegenvallen, en zeker als je gevoelig bv ent voor jou zou ik iets warms bij de hand houden.Maar ook daarmee kan het lekker zijn. Levert alleen een iets minder stoer verhaal op😭
Geplaatst door: Silvia
, Datum:
13.01.2022 20:10
Het is al wat jaren geleden, maar op Rio Clarr zaten we 's avonds rond half 9 al binnen, omdat het buiten te koud werd....