Camping La Pierre Verte in Fréjus (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Elisa
, Datum:
03.01.2022 00:55
In de zoektocht naar een camping deze zomer kwam ik op Camping La Pierre Verte in Fréjus.
Heb me al beetje ingelezen naar ervaringen.
Wat ik nog niet helder heb is of de camping ook leuk is voor tieners tussen de 15 a 17 jaar. Onze zoon 12 dochter dan bijna 16.
Verder kan ik nog niet ervaringen vinden mbt wifi ontvangst of 4g. Vorig jaar zaken we op andere camping waar geadverteerd werd 100 procent wifi dekking maar werkte voor geen meter. Ook gewoon 4g of 3g ontvangst was bar slecht. Voor mijn dochter zeer belangrijk en zelf zoek ik ook vaar op internet naar leuke dingen in omgeving etc.
Iemand ervaring met deae camping hierover. Lijkt me verder leuke camping
Mvg Elisa
Geplaatst door: Marike
, Datum:
03.01.2022 12:17
Wij zijn er afgelopen zomer in augustus geweest. Er waren best wat tieners op de camping. Overdag leuke toernooitjes voor elke leeftijd dus ook zeker voor tieners en in de avond wat meer op de jongere kinderen gericht. De tieners vermaken zich overigens wel met elkaar. Het is geen NL enclave camping, maar er komen wel genoeg Nederlanders om leeftijdgenootjes te ontmoeten. Verder een mooie camping!
Geplaatst door: ® Elisa
, Datum:
03.01.2022 16:38
Hoi dank voor je bericht.
Dochter is dan natuurlijk gericht op leeftijdsgenootjes van circa 15/17 jr (NL)
Zoon is 12 en heel makkelijk in omgang die stapt sowieso wel op jan en alleman af :-)
Hebben jullie nog ervaring met internet verbinding / ontvangst op de camping en dan met name ook bij de staanplaatsen / huurplaatsen
Geplaatst door: Marike
, Datum:
03.01.2022 19:37
Wij hadden gewoon ons eigen netwerk (4g) en dat ging prima. Hoe WiFi werkt durf ik dus niet te zeggen.
Kijk ook even waar je staat. Sommige vinden de plekken direct bij de animatie te druk. Avondprogramma duurt tot 23:00uur.
Wij stonden zelf met eigen caravan hier (kampeerplek) en dat was heerlijk rustig.
Geplaatst door: Rick
, Datum:
22.01.2022 21:48
Hoi,
Wij zijn in september geweest, toen vrij weinig kinderen dus kan ik je niets over vertellen.
Animatie was er toen ook bijna niet meer, maar zag dat er wel genoeg faciliteiten waren in het hoogseizoen.
Vond het een mooie camping, winkeltje prima voor de eerste benodigdheden en restaurant zelfs erg goed.
Vriendelijk personeel, mooi zwembad en lagune.
Vanuit daar kun je allerlei uitjes ondernemen, de auto is wel nodig.
4G dekking was prima. Wifi wel betaald, bij mij werkte het meestal goed ( maar niet altijd ), bij de andere daarentegen perfect.
Wij zaten in de hoek links boven het zwembad in een nieuwe "cottage 4" van de camping zelf (nr172)
Via de camping heel veel aanbod in huuraccomodaties, maar ook via Roan, Vacansoleil en Homair.
De moeite om te vergelijken in ieder geval.
De staanplaatsen liggen allemaal boven de lagune en wat verder van het restaurant/avond animatie af.