rcn les collines de castelanne, plaatsnummers 33, 34, 35 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: tentje
, Datum:
28.12.2021 14:49
Na eerst wat zoekwerk naar een geschikte camping aan de Cote d Azur zijn we toch uitgekomen op een camping naar wat verder op. Helaas kan het infocenter van RCN mij niet helpen. Daarom plaats ik mijn vraag maar hier. Zijn er mensen bekend met de plekken 31, 33, 34 en 35? De oppervlakten zijn mij bekend. Echter kunnen ze me de diepte van de plekken niet vertellen. Kan onze tunneltent met canopy a 7 meter op deze plek staan met de voorkant naar het uitzicht gericht staan? En welke plek is het meest geschikt? We hebben graag voldoende schaduw.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
28.12.2021 17:45
Zoom op die plekjes in op google maps in satellietweergave en vergelijk dat met de plattegrond. Je kunt ook met google streetview in het straatje net achter jullie komen, dan kijk je over de door jou gedachte plekken heen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
28.12.2021 19:34
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
28.12.2021 19:55
Met de methode zoals Peter heeft beschreven kom ik op 7.5 meter diepte. Bij de steenwal loopt de grond wat naar omhoog en is mogelijk niet bruikbaar. Dus ga maar uit van 7.0 meter tot aan het pad. Plaats 35 heeft misschien iets meer schaduw.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
28.12.2021 20:32
, Datum:
29.12.2021 11:31
Tineke, dank voor het delen van de foto van plaats 31. Ik had hem zelf ook al gevonden. Ik wordt altijd zo blij van jullie foto's. Ik hecht er altijd veel belang aan om te weten waar ik kom. Dank jullie wel voor de inspanningen die jullie leveren. Wat betreft de foto, het verbaasd me te zien dat er mobil homes achter de plek staan. Op de plattegrond van de camping staan momenteel staanplaatsen. Vreemd he?
Geplaatst door: ® Ien1
, Datum:
29.12.2021 11:41
Volgens mij is dat op de plattegrond te zien, mobilhome nr10!
, Datum:
29.12.2021 12:40
o ja zo, ik zie het! Dan is plek 16 tussen 31 en 10 leeg op het moment van de foto opname. Beetje dom van mij :-)