Wat zijn goede plekken op Les Prades? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Joshua
, Datum:
24.11.2021 12:26
Hoi, wij gaan komend jaar naar Les Prades bij Mostuejouls. Weet iemand wat daar de goede plekken (lees groot + uitzicht) zijn? Nu nog volop keus oa. aan de rivier. Uit eerdere berichten op forum en video kwam ik zelf op plek 145 (vlakbij ingang strandje) uit, maar wellicht dat er veel mooiere plekken zijn. Mag ook met geen uitzicht op de rivier. Andere do's en donts zijn ook welkom. Wij reizen met vouwwagen en zijn met 2 kids. 7 en 15 jaar. Benieuwd naar recente ervaringen. Vast dank gr Joshua
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
27.11.2021 14:59
De plekken aan de rivier hebben een gaaswerk afscheiding, het is niet dat je vanaf je plek het water in kan lopen (ligt stukken lager) en je kijkt dus beetje door het gaas/ of als je staat kijk je er overheen. Op die plekken aan rivier stonden bv ook combicamp vouwwagens en die pasten er gewoon op. (behalve wellicht als je erg veel uitbouw hebt aan luifels)
Maar alles in de buurt van de riviertoegang zijn prima plekken. 147 - 154 is wel volle bak zon en uitzicht op parkeerterrein. Dus als er keuze is zou ik die niet doen.
Volgens mij stonden we toen op 158 Was ook prima plek. De plekken verderop in het laantje waren toen nog niet voor rolstoelers. Bij plek nr 8 kon je toen ook naar de rivier. veel gingen daar te water en lieten zich meestromen naar het strand.
We hebben geen kanotocht waarbij je uitkwam op de camping, hebben ons verder weg de tarn laten wegbrengen, zodat we echt de kloof hadden. We zijn iets voor La malene gestart.
Geplaatst door: Joshua
, Datum:
30.11.2021 22:38
Dank voor je uitgebreide reactie. Top. Heb plaats 145 langs de rivier maar vastgelegd. Keuze maken en door 😉. Gr.