Vakantie 2022 geboekt - hopelijk nu met meer geluk!! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
23.11.2021 08:20
Vakantie 2022 is geboekt.
Voor het 3e jaar gaan we proberen een geweldige vakantie te hebben op Les Rivages.
Het eerste jaar: 2020; een erg aangepaste vakantie gehad door corona.... zelf veel de keuze gemaakt om lekker op de camping te blijven en maar gewoon te genieten.... niet al te veel uitstapjes, geen dorpjes en marktjes....
2021 zou een herkansing worden; alhoewel het toen voor de vakantie ook weer erg spannend werd met alle oplopende besmettingen. Test 72 uur van te voren; oh nee, toch 24 uur van te voren etc.etc. maar.... we gingen ervoor. Helaas (met tranen in mijn ogen) werden we halverwege onze vakantie gebeld met een van de ergste belletjes die je kunt krijgen tijdens je vakantie; mijn lieve mams onverwachts overleden. Ik 's avonds met de jongste nog terug naar huis gevlogen - mijn man volgende een dag later met onze oudste met de auto en de vouwwagen (Die hebben alles samen op staan ruimen, in staan klappen e.d.). Hierbij gelukkig hele lieve hulp gekregen van mensen die we op de camping hadden leren kennen.
Week of 2 geleden stelden we elkaar de vraag.... wat willen we komend jaar; wetende dat de kids het enorm naar hun zin hebben op Les Rivages en ook hun vakantie afgelopen jaar zo abrupt is afgebroken, snel snel afscheid nemen van je groep vrienden en met een hele hoop verdriet. Beslissing genomen: we gaan terug naar Les Rivages... zal zeker niet makkelijk zijn; zal best een confronterend moment (of meer) worden..... Wel ervoor gekozen om een andere plek te kiezen op de camping.... maar op de sterfdag van mijn lieve mams zullen we weer op Les Rivages zijn en hopen we, met elkaar, het eerste moeilijke jaar een plekje te geven.... want ooo ooo ooo - het valt allemaal niet mee :-( :-(
Nu hebben we plekje F11 geboekt... Ik ken om en nabij deze plekken wel; zijn er natuurlijk ook wel eens langsgelopen tijdens onze vorige vakanties, maar..... is er hier iemand die toevallig een foto heeft van plek F11? Of ervaringen heeft met deze plek?
Zijn er hier nog meer mensen die komende zomer naar Les Rivages gaan?
Lang verhaal geworden, maar wilde het denk ik ook gewoon eventjes kwijt....
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.11.2021 09:26
, Datum:
23.11.2021 10:41
@Tineke,
Dank je wel voor je condoleances!!
dank je voor de plattegrond, maar deze hebben we in ons bezit. WEten dus was de plaats is en weten ook dat het ruime plaatsen zijn (afgelopen jaar stonden we op F23) nu dus zeg maar schuin erachter (of ervoor, da's hoe je het bekijkt) :-) :)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
23.11.2021 11:54
Gecondoleerd met het verlies van je moeder!
Best heftig om dat in je vakantie mee te moeten maken.
Het komt nooit goed uit natuurlijk!
3 maal is scheepsrecht,dus nu krijgen jullie vast de beste vakantie ooit!
Met de moeilijke momentjes.
En nu maar duimen dat corona niet weer doet in het eten gooit,je weet maar nooit!
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
23.11.2021 15:28
Gecondoleerd!!
Ik wens jullie alvast ene hele fijne vakantie toe!
Nog niet eerder op deze camping geweest maar jullie gaan er vast een fijne vakantie hebben!
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
23.11.2021 16:53
Hi,
Wat een verhaal zeg!
Het zal idd een vakantie worden met gemengde gevoelens.
Wij gaan ook naar Les Rivages eind juli begin aug.
Misschien tot dan!
, Datum:
24.11.2021 12:43
@ Lia,
Dank je wel voor je lieve woorden... we gaan idd maar beetje uit van 3x is scheepsrecht. Je mams wil je nooit verliezen (maar je weet dat ooit het moment komt), maar als je op ruim 1000km bent - voelt het alsof je aan de andere kant van de wereld bent......
@Claudia23,
Camping voldoet aan (bijna) alles wat wij als ouders en onze pubers zoeken. Dat weten we, dus dat gaat helemaal goed komen!
@Jiska1978,
dan komen we elkaar vast wel tegen op de camping :-). Mag ik vragen op welke plek jullie zitten? Je mag me ook altijd mailen hoor als je dat fijner vindt!!!
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
28.11.2021 19:28
Pffff verschrikkelijk..... Gecondoleerd. Hopelijk word het volgend jaar een beter jaar voor jullie. Verder geen zinnige bijdrage maja ik wil jullie gewoon het beste wensen.