Camping Le Parcs des Sergions (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
21.11.2021 19:47
Wij hebben met onze kinderen van 14 en 17 jaar topvakanties gehad op camping les Rivages in Millau en op camping Rioclar in Barcelonnette. Voor komende zomer hebben we gekeken naar camping Le Parc des Serigons in la Roche des Arnouds. Is deze camping ook geschikt voor de oudere puber? Is er in de avonden iets te doen, zoals bijvoorbeeld een kampvuur waar de jeugd verzamelt?
Zelf willen ze het liefste terug naar Rioclar, maar wij willen wel graag naar een andere camping. Maar we zoeken wel iets met dezelfde sfeer.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
21.11.2021 23:38
Geplaatst door: ® Karin
, Datum:
22.11.2021 09:53
Bedankt Tineke! De meningen had ik gelezen, maar de foto's had ik overheen gekeken.
Ik ben nog wel benieuwd of deze camping wb sfeer en doelgroep een beetje vergelijkbaar is met Rioclar en Les Rivages. Is er iemand die daar iets over kan vertellen?
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
22.11.2021 12:46
Hi,
Wij gaan hier ook nog een week naar toe, hebben de camping gevonden op FB kamperen met tieners.
Ik heb daar veel informatie over de camping gevonden, juist voor deze leeftijd. mijn kinderen zijn dan 17 en 20.
De 1e 10 dagen gaan we naar Canigou , ook een echte pubercamping met outdoormogelijkheden.
, Datum:
22.11.2021 19:10
Bedankt Patriess. Ik ga ook eens op die facebook pagina kijken.
Camping le Canigou hebben we ook naar gekeken, maar we zijn afgehaakt omdat ze geen zwembad hebben. Wel natuurwater, maar dat schijnt ijskoud te zijn.
, Datum:
23.11.2021 17:45
We kunnen een optie nemen op plaats C6 en E13. Iemand nog tips?
Op de plattegrond lijkt E13 wat rustiger te liggen en C6 iets meer "ingebouwd" tussen andere plaatsen.
Geplaatst door: ® Wouter
, Datum:
30.11.2021 13:08
Hoi Karin,
Deze camping is niet echt te vergelijken met Les Rivages, vind ik. Dan is Les Rivages toch wel veel luxer opgezet met alle faciliteiten en het zwembad. Ik heb het niet over de omgeving, maar puur de camping....
, Datum:
30.11.2021 15:18
Goede keus, wij hebben plek C9 gekozen, naar aanraden van iemand die daar vaker komt.
Je kunt foto's van de plek opvragen bij de camping eventueel. Ik begreep dat dit ook plekken waren met wat zon, dat vind ik dan weer erg belangrijk.
, Datum:
02.12.2021 10:19
Wouter, je reactie brengt me wel een beetje aan het twijfelen. Dat het zwembad kleiner en eenvoudiger is vinden we geen probleem. Toen de kinderen nog kleiner waren, was een zwembad met glijbanen belangrijk. Nu is een vierkante bak met water al voldoende.
Is de camping wb sfeer en pubers wel vergelijkbaar met Les Rivages?
, Datum:
02.12.2021 11:04
, Datum:
02.12.2021 11:31
Tineke, ik heb al een review achter gelaten op 13-8-2018. Sindsdien zijn we daar niet meer geweest.
Je andere tip ga ik bekijken!
, Datum:
02.12.2021 11:51
Ik heb je mening gezien. Bedankt daarvoor!
, Datum:
02.12.2021 12:25
, Datum:
03.12.2021 10:07
Karin, Wij gaan maar een week, met pubers, en ik twijfel er niet aan of het geschikte camping camping is voor mijn pubers.
Ik heb er veel over gelezen op FB, kamperen met tieners/pubers, en daar is het een camping die veel voorbij komt.
, Datum:
03.12.2021 21:05
Patriess, voor mezelf twijfel ik idd absoluut niet. Maar ik wil zo graag dat onze kinderen het ook naar hun zin hebben. Het blijft natuurlijk altijd een gok. Er moet maar net iemand tussen zitten waar ze het gezellig mee hebben. En dat is iets wat je van tevoren niet kan voorspellen.
We hebben een optie staan en we moeten voor 1 januari laten weten of we die om willen zetten naar een reservering.