Staanplaats D106 domaine le pommier (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Karin17
, Datum:
09.11.2021 21:31
Is staanplaats D106 op camping domaine le pommier een mooie vlakke plaats?
Heb je hier speciale rotsharingen nodig of kan het ook met gewone haringen.
Kan je met je caravan zelf naar veld D rijden en weer omhoog? Of wordt de caravan naar beneden gereden en bij vertrek weer omhoog.....
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
09.11.2021 23:51
Relax! Geen idee of je je caravan daar zelf naar de plek moet brengen (zou voor het eerst zijn, maar goed, ik kom nooit op campings waar ze nachtwakers hebben), maar ik verwacht het niet aangezien je er de hele dag over het terrein mag rijden. En als ze het toch willen, vraag je gewoon even tijd om de spullen die je uit je auto wilt hebben over te laden.
En rotsharingen horen gewoon in je standaard uitrusting naast zandharingen, kom je nooit voor verrassingen te staan. Maar als je het zeker wilt weten: stuur gewoon een mailtje naar de camping.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
10.11.2021 21:28
Ik denk dat er gevraagd wordt of de wegen op de camping zodanig steil zijn, dat zelf met de caravan rijden niet meer verantwoord is.
Vaker gezien bij campings aan de tarn destijds.
, Datum:
13.11.2021 13:56
Ik wilde inderdaad weten of de camping te steil is om met caravan te rijden.
Ik heb van iemand een reactie gekregen dat de caravan omhoog met een tractor kan worden getrokken
Geplaatst door: Marcel
, Datum:
15.11.2021 21:17
Hallo.
Wij zijn jaren terug twee keer op deze camping geweest met caravan. Wij hebben toen hem naar boven laten trekken door een vier wiel aangedreven busje, kosten waren €10. Eerste jaar ging dit bedrag naar een goed doel. Het tweede jaar hebben ze dit gehouden ivm het aanschaffen van een nieuw busje Voor bij het restaurant naar boven is best steil. Als je op deze bocht stil komt te vallen is het even met piepende banden en geurende koppeling platen. Ik zou twee soorten haringen meenemen. rots, en de gewonen voor harde grond. Naar het D kun je gewoon naar onderen rijden. Naar boven licht het er aan welke auto je hebt met welke caravan.
, Datum:
15.11.2021 21:27
Wij lagen toen op D93 en op G73. Echter G en D kan ik niet meer op de kaart vinden, het nummer klopt nog wel. 73 was toen veel schaduw maar wel groot oppervlakte 93 is iets kleiner.
, Datum:
15.11.2021 21:38
Als de caravan naar boven wil laten trekken zou ik dit bij aankomst doen bespreken dan kun je bv al een tijd afspreken bv 8:30uur Anders kan het zijn dat je later op de ochtend aan de beurt bent bij later reserveren.
, Datum:
15.11.2021 21:46
Op jullie nummer heeft campinglife toen nog een uitzending gemaakt. Het was een gezelschap met vouwwagen en met een oranje busje. Wellicht kun je deze uitzending nog terug kijken. Wij waren er toen en we lagen er tegen over.
, Datum:
29.12.2021 18:54
Bedankt voor jullie reacties, ik ga even kijken naar campinglife afleveringen.
We hebben zin in de zomervakantie