Camping Les Charmilles (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mark
, Datum:
04.11.2021 16:07
Onze zomervakantie is geboekt, we gaan van 8 aug tot 26 aug. naar Les Charmilles (Ardèche)
Al veel info gevonden, Foto's bekeken. We hebben plek 84 aangeboden gekregen, zijn er misschien mensen die bekent zijn met deze plek op de camping?
Wat zijn echt aanraders? Leuke plekken waar we heen kunnen? Ben benieuwd naar verdere ervaringen.
Ook lees ik dat het handig is om niet de route van de navigatie te volgen, is dit echt zo lastig rijden?
, Datum:
04.11.2021 16:53
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
04.11.2021 17:57
Ik heb de link, die ik had gevonden weer verwijderd.
Ik had de link van de camping zelf over het hoofd gezien....
Bedankt voor je reactie.
, Datum:
04.11.2021 18:18
Hoi Tineke, ik kom in oude topics wel tegen dat jullie foto's hebben gemaakt. Deze links werken helaas niet meer. Heb je toevallig nog foto's? Of meer info over de camping?
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
04.11.2021 18:47
Jullie hebben een hele leuke plek gekregen in een gezellig laantje, loopt enigszins heuvelachtig omhoog, vlakbij de speeltuin, zwembad en alle faciliteiten. Wel een zonnige plek.
Wij zijn er al meerdere jaren geweest.
Aubenas markt is erg leuk, Balazuc, rivieren/ meertjes in de omgeving, grotten. Maar op de camping is er ook genoeg vertier, vooral voor de kinderen leuke animatie.
, Datum:
04.11.2021 19:15
, Datum:
05.11.2021 19:20
Top om te zien! Laat de zomer maar komen :)
, Datum:
05.11.2021 19:52
, Datum:
07.11.2021 11:51
Jazeker. Zoals al onze vakanties in Frankrijk zullen we een review invullen
Geplaatst door: Piet
, Datum:
30.11.2021 15:47
Wij zijn er met de camper geweest en hebben beide routes gereden, geen problemen tegen gekomen. Verder wel een mooie camping hoor, goed restaurant, aardige hollandse eigenaren. Je moet wel altijd met de auto ergens heen ivm de afstand en de hobbels. De ardeche is super voor dagjes uit.
Geplaatst door: Janou
, Datum:
06.12.2021 20:15
Zo'n leuke camping deze. Wij zijn afgelopen jaar geweest. Hele mooie camping bovenop een berg met prachtig uitzicht. Jullie staan aan een redelijk steile laan, maar wel dichtbij zwembad/restaurant/speeltuin. Het zal zeker zonnig zijn, maar dat is op veel plekken daar. Neem schaduwdoeken mee, zou ik adviseren.
Jullie zullen in de mail de route ontvangen denk ik. Dit spreekt voor zich. Doordat de camping bovenop een berg ligt, is de afstand tot supermarkt iets langer (denk ong. 30 min.) Wij vonden dat geen probleem. Er worden veel leuke activiteiten en uitjes georganiseerd. (canyoing is super gaaf!) Vinden oudere kids zeker tof.
Goeie keuze gemaakt met deze camping.
groet Janou