Camping Lyon / Ardeche (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Karin17
, Datum:
29.10.2021 11:36
We willen deze zomer voor het eerst met eigen caravan naar een camping met glijbanen in de buurt van Lyon of Ardeche (max. 1.000 km vanaf Den Bosch)
Weet iemand een leuke camping, het liefst ook een normale aanrij route richting de camping geen steile hellingen of afgrond etc.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
29.10.2021 11:59
De Ardeche is een razend populair gebied. Als je op campings in dit gebied zoekt krijg je vanzelf een zee van mogelijkheden, en als je verder kijkt op dit forum kom je vanzelf héél veel berichten tegen over dit gebied.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
29.10.2021 12:02
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
29.10.2021 12:45
Geplaatst door: Marike
, Datum:
29.10.2021 21:53
Ardèche is geweldig en gemakkelijk bereikbaar! Tip, je hebt op de route richting de Ardèche heel veel overnachtingscampings en je kunt de rit dus ook met een overnachting doen, zodat je het wat rustiger aan kunt doen en gewoon in de ochtend op je gemak kunt vertrekken. Heen vinden wij het ideaal om op zondags te vertrekken en het tweede/ laatste deel op maandag te rijden. Vergeleken met andere dagen heerlijk rustig rijden.
De hierboven genoemde campings zijn zeker allemaal aanraders. Je hebt in de Ardèche nog vele mooie campings alleen dan geen glijbaan bij het zwembad.
Geplaatst door: ® Karin17
, Datum:
30.10.2021 10:52
Wauw wat een lijst met campings, we gaan de komende weken eens kijken weke het gaat worden.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
30.10.2021 11:20
Ik ben benieuwd welke camping het gaat worden...
Wil je ons dat laten weten?
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
30.10.2021 19:48
Zwembad met glijbaan idd leuk, maar nog veel leuker is een goeie rivier aan je camping. Dat levert bij ons echt veel meer plezier op dan het zwembad. Of beter: de kinderen naar het zwembad en ik ga naar de rivier. Vind het zelf helemaal niks om langs een zwembad te liggen. Wellicht kun je dat nog meenemen in de selectie van de enorme lijst die Tineke voor je gemaakt heeft.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
31.10.2021 09:53
Ook een hele mooie camping is camping Le Pommier in Villeneuve de Berg. Grote camping met prachtige zwembaden. Persoonlijk zou ik daar wel heengaan als de kinderen net iets groter zijn dus boven de 5 jaar.
Geplaatst door: ® Henk
, Datum:
01.11.2021 10:40