Huur accommodatie aan veldje (<800km) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Vella
, Datum:
07.09.2021 22:19
Volgend jaar wil ik voor het eerst naar Frankrijk op vakantie gaan met partner en drie jonge kinderen (dan 3/5/7).
Ik ben het internet al aan het af speuren, maar vind het moeilijk om iets te vinden wat aan sluit bij onze wensen. Dit is omdat we graag uitzicht zouden willen hebben op een leuk speelveldje, bij voorkeur met een speeltoestel erop. Dit zou ons veel ontspanning geven met het oog op de peuter.
Helaas denkt men bij huuraccommodaties blijkbaar dat iedereen vooral veel privacy wil en staan deze daarom zelden op een veldje.
Onze wensen zijn op volgorde van belangrijkheid:
* Huur accommodatie met sanitair
* Zicht op speeltoestel / speelveld
* <800km vanaf Utrecht (maar is op te rekken voor een perfecte camping)
* Zwembad (mag eenvoudig zijn)
Qua grootte van de camping, omgeving, zonzekerheid, animatie (etc) hebben we geen specifieke wensen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.09.2021 08:36
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
08.09.2021 09:37
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
08.09.2021 10:41
Rives Aux soleil en Camp Redon (leuke Safari huurtent voor de speeltent van Greencamps) alleen dat is net stukje verder rijden (1000km) maar echt kinderparadijs!
Geplaatst door: ® Hans
, Datum:
08.09.2021 17:13
Camping Camp Redon ligt 1128 km vanaf Utrecht..!!
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
08.09.2021 17:42
Geplaatst door: ® Fam.glastra
, Datum:
10.09.2021 04:56
De tip van Tineke sluit inderdaad heel goed aan bij jullie wensen. Geweldige camping voor gezinnen met kinderen in de leeftijd die je omschrijft!
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
11.09.2021 22:02
Ik dacht ook aan camp Redon. De mobil home die wij indertijd huurden, staat haaks op het veld. De camping is overzichtelijk en je kijkt redelijk uit op een open pad. Hoe de begroeiing inmiddels is, weet ik niet. Plaats 20 en 21 zijn de MH's
, Datum:
16.09.2021 11:16
Bedankt voor alle tips.
Les Sucheres valt voor mij af. Ik was hem ook tegen gekomen tijdens mijn eigen zoektocht en het lijkt een leuke camping, maar het staat me echt tegen dat de chalets op een eigen chaletveld staan een paar honderd meter verderop. Dat voelt zodanig 'weg' van de camping dat ik bang dat ik dat toch een beetje mis.
De andere opties ga ik onderzoeken!
, Datum:
16.09.2021 11:51
Ik heb inmiddels alle opties uitgebreid bekeken.
Van Le Domaine de Louvarel en Aux Rives du soleil word ik helemaal blij, die voldoen eigenlijk aan al onze wensen!
Nu valt het me op dat ik bij allebei nog niet kan boeken. Bij Yelloh Village weet ik daardoor ook de tarieven niet; bij de ander kan ik de tarieven wel terug zien, maar zou ik in het boekingsproces willen nakijken welke accommodaties inderdaad aan het speelveld grenzen en of je voorkeursplek kan bijboeken..
Wat is in Frankrijk gebruikelijk met wanneer ze de boekingen voor het nieuwe seizoen toestaan?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
16.09.2021 13:00
@Vella, je kunt het beste even bellen met de campings. Doe dat nu, want nu zijn ze er nog!
Het verschilt van camping tot camping wanneer je kunt reserveren. Sommige campings is dat nu, bij andere campings kun je nu pre-reserveren, maar er zijn ook zat campings waar je pas vanaf midden januari kunt reserveren.
Geplaatst door: ® T@mara
, Datum:
16.09.2021 13:02
Volgens mij is het boekingssysteem bij elke Yelloh camping verschillend.
Wij hadden destijds de mogelijkheid om als terugkerende gast eerder te boeken als de nieuwe gasten.
Vaak hebben ze wel een Engelstalige of Nederlandstalige receptioniste, misschien dat je even kan bellen?
Dan nog even over Les Sucheres. Wij zijn er een jaar of 6 geleden geweest. Destijds hadden ze ook huuraccommodaties op het kampeerveld (tent en toercaravan). Als je het geen probleem vindt om het sanitair van de camping te gebruiken, dan zou je dat ook kunnen overwegen. De camping zelf is echt heel fijn (en sfeervol) met kleine kinderen!
, Datum:
16.09.2021 13:46
Ja het is zonde Tamara, maar het eigen sanitair is voor partner echt een absolute eis. Dus die huuraccommodaties op het camping terrein vallen af.
Geplaatst door: KimGeilings
, Datum:
16.09.2021 16:48
Bij Rives aux Soleil staan er Plopsa kaboutertenten en sta caravans aan het speeldveld.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.09.2021 12:20
Mogelijk is deze camping wat je zoekt. Domaine de Mialaret.
Op ongeveer 900 kilometer vanaf Utrecht (geen idee waar je woont); goed aan te rijden.
Speeltoestellen staan ook tussen de accommodaties, dus goed te zien en verder veel animatie voor jonge kinderen.
Ook leuk en prima voor volwassenen (ligt in de bossen en is een echt kasteel).
Succes
Geplaatst door: Jac
, Datum:
20.09.2021 12:55
https://www.ambiance-morvan.com/nl/
Misschien is dit iets. Ideaal met kleine kinderen.
In het dorpje maar heel rustig gelegen. Overkant de bakker !!
In het dorp zelf , óók leuke speeltoestellen voor kinderen bij het dorpshuis. Daar ook leuk bosgebiedje om met kinderen door te lopen.
Grote meren in de omgeving.
Succes