Camping la Plage in Marseillan-Plage. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marel
, Datum:
05.09.2021 14:21
We zijn op zoek naar een camping aan het strand en nu kwam ik deze camping tegen. Helaas zijn er op dit forum geen reviews. Wie heeft er gekampeerd en kan mij wat vertellen over de campingplaatsen, ligging, sanitair enz.
We zoeken een camping in Marseillan omdat we van daaruit willen gaan fietsen (Sete, rondje om het meer).
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
05.09.2021 15:05
Geplaatst door: Cor1956
, Datum:
05.09.2021 15:44
Ik zou vooral eerst bellen of er überhaupt plaats is. Wij verblijven op dit moment op Beauregard Plage en deze camping is, net als de omringende campings, bomvol.
Succes
, Datum:
05.09.2021 19:15
, Datum:
05.09.2021 19:40
Bedankt voor jullie reactie. We zoeken een camping voor volgend jaar juni. Op camping Beauregard Plage hebben we ongeveer 5 jaar geleden gekampeerd (mening geplaatst). De andere campings spreken ons niet aan, te groot of te open. We zoeken een camping aan het strand met afgescheiden plaatsen (heggen/struiken). We hebben ook op camping le Neptune in Agde gekampeerd.
Geplaatst door: Cor1956
, Datum:
05.09.2021 21:34
@Tineke, ik zal na thuiskomst een mening plaatsen over de campings die wij bezocht hebben.
Ter aanvulling op mijn eerdere reactie: ik zie zojuist dat er op dit moment zeven ( 7 !!) campers op de parkeerplaats van Beauregard Plage staan te wachten op een vrijkomende plek.
Wij zijn er blij dat we onze plaats al in mei hadden gereserveerd.. Daarbij bedenken we ook dat de vrijheid van kamperen wel steeds minder wordt.
Informeer in ieder geval goed vooraf als je nu nog naar Marseillan Plage wil komen.
, Datum:
06.09.2021 09:15
, Datum:
06.09.2021 14:58
, Datum:
10.09.2021 09:50
, Datum:
11.09.2021 11:49
Tineke, Bedankt voor het meedenken. We hebben een paar jaar geleden op cp Les Pins in Salles sur Verdon gekampeerd en dit jaar in Aups. Erg mooi gebied maar we willen graag een keer direct aan het strand zitten en bij/in een dorp.
Camping Beausejour zie ik vaker voorbij komen, maar de ligging spreekt ons niet aan.