Rode veter met dubbele strik. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Toon
, Datum:
22.08.2021 17:12
Ik zit momenteel bij Chamonix op een camping en daar zie ik veel fransen lopen met een rode veter om hun hals geknoopt met een dubbele strik.
Het is te vervanging van de mondkapjes. Het virus komt in je mond en kan niet naar de longen omdat het dan de rode veter moet passeren.
Dat lukt het virus niet, je wordt dan alleen een beetje neus verkouden.
Je moet hem wel dag en nacht om houden.
Het is efficienter dan de mondkap.
Ik vind het heel raar, heeft iemand anders dit ook ergens anders gezien.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
22.08.2021 17:45
Zal wel weer een of ander wappie-verhaal zijn. Je moet de veter wel héél strak aantrekken, dat is de enige manier om er voor te zorgen dat er niets langskomt.
Geplaatst door: ® Marijke(andere)
, Datum:
23.08.2021 15:03
Haha.... waren dit Fransen of Nederlanders? Want ik woon in Frankrijk en heb dit nog nooit gezien hier.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
23.08.2021 15:54
Ik kwam net wel een paar fransen tegen met rode veters in de schoenen. Dat scheen te helpen tegen zweetvoeten.😀
Geplaatst door: Toon
, Datum:
23.08.2021 21:12
Ik heb ook heel raar staan kijken maar als je dat verhaal van die mondkapjes geloofd, waarom zou je dan twijfelen aan die rode veter.
Achter de camping is een heel groot zwemmeer met veel watersport.
Er staat een grote plaat dat aan het meer mondkapjes verplicht zijn van 9:00 tot 2:00.
Dus niet de hele dag.
Het zag er zwart van het volk maar niemand maar dan ook niemand had een mondkap op of bij zich.
Wel waren er veel met een rode veter.
Die hielp ook werd beweert.
Zou het een plaatselijk gebruik zijn en allen daar helpen.
Geplaatst door: Marion E.
, Datum:
24.08.2021 00:29
Haha, ik lig dubbel. Hoe verzin je het? Het is nog lang geen 1 april.
Geplaatst door: ® JurgenB
, Datum:
24.08.2021 03:39
Wat een onzin, iedereen weet toch dat alleen een blauwe veter het virus tegenhoud. Met een gele wordt je niet zwanger.
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
24.08.2021 08:26
@Toon Tjonge, zit u zich echt zo te vervelen of hebt u even aandacht nodig? Totaal onzinnig om zoiets op dit forum te plaatsen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.08.2021 09:36
Het topic is gesloten voor verdere reacties.