Fietsen omgeving Mont Ventoux (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Barx
, Datum:
15.08.2021 15:40
Wij gaan binnenkort naar camping Ventoux om op en rond de Mont te gaan fietsen. Helaas kunnen we daar niet langer blijven dan 9 dagen.
Onze vakantie duurt nog wat langer maar ik maar geen keuze maken wat daarna te doen. Zoeken we nog een 2e camping in dit gebied omdat we daar nog lang niet uit gefietst zijn of gaan we iets anders zoeken waar we ook leuk kunnen fietsen (hebben gedacht aan de omgeving van Roque-sur ceze). Bedankt!
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
15.08.2021 19:31
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
15.08.2021 20:25
Du Bon Crouzet in Entrechaux bij Vaison la Romaine. Heel veel fietsroutes of nog wat noordelijker camping le Garrigon in Grillon. Ook veel fietsroutes
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
15.08.2021 22:16
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
16.08.2021 09:34
We hebben afgelopen jun/jul bijna 3 weken op camping in Bedoin gestaan en ook bijna iedere dag gefietst daar. We waren er al een paar keer eerder geweest, nu met e-bike ( en wielrenfiets). Konden iets verder komen dus, maar hebben nog steeds niet alles gefietst daar, prachtig! Gorges de la Nesque, vallei vd Toulerenc, dentelles de Montmirail en alles eromheen, teveel om op te noemen! Bij de tourist information routes halen! En voor de wielrenner natuurlijk de Mont Ventoux!
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
16.08.2021 12:28
Camping La Garenne in Bedoin zou je kunnen proberen. Prima camping om te gaan fietsen, maar ook op loopafstand van het gezellige Bedoin. Ik weet uiteraard niet of er plaats is.
, Datum:
16.08.2021 16:28
La Garenne, daar waren we!
Toen we daar weggingen op 9 juli nl. was de camping complet!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
16.08.2021 18:54
, Datum:
16.08.2021 19:26
Heb ik eerder al gedaan, er was niks veranderd! Maar zie dat de meningen voor 2018 er niet meer staan, zal het nog een keer doen!
Geplaatst door: Rob
, Datum:
17.08.2021 10:07
Vraag je ons nou wat je na 9 dagen moet doen ?
Waarom laat je je keuze niet afhangen van je ervaringen na die 9 dagen ?
Je zit in het naseizoen, dus reserveren hoef je niet meer, en er zal plek genoeg zijn.
Geplaatst door: Diana1
, Datum:
17.08.2021 18:12
Wij hebben onze laatste week in september ook nog niet gepland. Wij kijken gewoon hoe 't weer is en besluiten dan wel waar we heen gaan.
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
30.08.2021 23:14
Komen al jaren in Bedoin en ik weet zeker dat je na 9 dagen nog niet uitgefietst bent. Het is niet alleen de Ventoux, let wel alle wegen zijn vals plat.
Nog 10,5 maand, dan mogen we weer 3 weken naar deze prachtige omgeving🥰