Camping Middellandse Zee omgeving Perpignan oudere jeugd (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® WPTM
, Datum:
10.08.2021 16:08
Hallo, welke niet te grootschalige camping tot circa 400 plekken is aan te bevelen met wat meer oudere jeugd, tieners, vanaf 16 jaar. Liefst met relatief veel Nederlanders en vlakbij de kust. Voorkeur omgeving Canet-en-Roussillon. Waarbij er een zwembad aanwezig is en het sanitair er normaal / goed uitziet. De staanplekken ook aardig bebost zijn. Ik hoop dat er reacties komen. Alvast dank!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
10.08.2021 16:27
, Datum:
11.08.2021 18:20
Dank, zoover e.d. geeft aan niet echt veel Nederlanders en oudere jeugd..... Hopelijk nog andere opties....veel oudere jeugd, goede staanplaatsen e.d. of zijn deze echt niet goed te vinden in deze streek die ook niet te grootschalig zijn ingericht
Geplaatst door: Marike
, Datum:
11.08.2021 19:04
Camping Le Soleil in Argeles sur mere
Camping Le Brasilia in Canet en Roussillon
Camping Le Dauphin in Argeles sur mere
Camping Les Marsouins in Argeles sur mere
Maar misschien te groot voor jullie? Wel hele mooie campings met ruime kampeerplekken.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
11.08.2021 23:31
Camping Ma Prairie in Canet en Roussillon lijkt mij ook geschikt! Veel Nederlanders en niet te groot.
Geplaatst door: Marry
, Datum:
12.08.2021 13:36
Wij komen net terug van Ma Prairie in Canet en hier zijn op dit moment weinig Nederlanders (minder dan 10%). En als ze er wel zijn jonge gezinnen. Erg veel Fransen. Wel mooie plaatsen en veel schaduw.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
12.08.2021 14:20
, Datum:
30.08.2021 17:00
Hoi Marike, Ma Prairie is leuke camping, echter geen tieners 15jr ouder...zijn we al keer geweest.
De andere genoemden zijn behoorlijk groot lijkt mij...eigen ervaring gehad? Ben benieuwd.....
Lastig te vinden, niet te groots maar wel veel oudere Nederlandse jeugd...
Geplaatst door: Holly18
, Datum:
30.08.2021 21:38
Wij zijn met terug van onze vakantie op Le Brasilia in Canet en Roussillon. Hele mooie camping, direct aan het strand. Onze zoon van 18 heeft zich heel goed vermaakt met een groep leeftijdsgenoten uit Nederland en België, jongelui tussen de 16-19. Le Brasilia heeft ongeveer 700 plaatsen, maar doet naar mijn mening niet massaal aan. Wij huurden een accommodatie, maar de standplaatsen zagen er keurig verzorgd uit. Het sanitair is superschoon.