Zaterdag 14 Aug van Annecy naar Anduze, vroeg of laat vertrekken? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bonez
, Datum:
07.08.2021 16:21
Hallo,
We hebben nu 2 zwarte zaterdagen achter de rug. We zijn nu in Annecy en verkassen volgende week zaterdag de 14de naar Anduze. Ik denk dat het minder druk zal zijn dan vandaag en vorige week, maar is het verstandig om vroeg of juist laat te vertrekken? Valance - Orange lijkt het ergste stuk te zijn , wat we niet echt kunnen vermijden.
Dank je!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
07.08.2021 16:30
Gewoon ‘s morgens vertrekken wanneer jullie het beste uitkomt. Druk is het toch wel en als je er rekening mee houdt dat je uurtje of misschien wel 2 uur later kan aankomen is er niets aan de hand.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
07.08.2021 17:13
Inderdaad, bovendien gaan jullie van oost naar west en dat is niet de grote verkeersstroom. Maar in het Rhônedal zal het best even druk zijn. Gewoon even je reisdatum inkloppen op de druktevoorspeller van autoroutes.fr, dan zie je wat je om welke tijd op jullie route mag verwachten.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
07.08.2021 20:24
Als het druk is op de A7 dan kun je het beste bij afslag 19 de autoroute verlaten en via Bagnols sur Cèze en Ales naar Anduze rijden. Op die manier vermijdt je het risico dat je op de A7 nog vast komt te staan.
, Datum:
08.08.2021 19:43
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
10.08.2021 07:31
Ik zie nu pas deze topic. Als je via Grenoble-Valence gaat, kan je bij Romans sur Isere ook via Crest naar Nyons rijden en daar dan doorsteken naar Bollene c.q. Bagnols. Dan rijd je redelijk parallel aan de A7 maar wel rustiger dan de route nationale. We hebben dit vroeger vaak met de caravan gedaan (deel tot uiterlijk Bagnols).
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
10.08.2021 12:32
Martwout en Bonez
Ipv via Romans s Isere kun je ook op de A49 de afslag Hostun nemen. In Hostun volg je de Chabeuil en dan Crest en dan ri Nyons. Dan voor Nyons al ri Grignan rijden en dan via Suze la Rousse ri Bollene. Dan naar Bagnols s Deze.
Prima wegen met caravan.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
10.08.2021 16:37
@Jan56, bedoel je de D538? Dan bedoelde ik die weg (was niet helemaal helder)
En je doorsteek via Suze deel ik ook.
, Datum:
10.08.2021 17:51
Dank je voor de aanvullingen!
We hebben overigens geen caravan, maar we zullen de opties even goed bekijken!
Geplaatst door: ® Nick
, Datum:
14.08.2021 16:41
Bonez, op welke camping in Anduze kamperen jullie?