Luxe (overnachtings)hotel met uitgebreid zwembad richting zuid-Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Suus
, Datum:
05.08.2021 11:50
We overwegen volgend jaar een keer weer naar Zuid-Frankrijk te rijden (weten nog niet precies waar). Ik zou graag iig weer es naar St. Tropez, Monaco, Nice willen dus een camping voor pubers/jongeren in die buurt. En dan een huuraccomodatie op een camping, mits enigszins te betalen.
We vinden het vanuit zuidoost Brabant te ver om in 1x te rijden, dus willen tussendoor overnachten. Manlief kwam met de suggestie om dan halverwege ergens een luxer hotel te zoeken, met uitgebreid zwembad en glijbanen ofzo, zodat je daar ook 2 dagen kunt doorbrengen en uitrusten, evt. iets in omgeving te bekijken en dan door naar het zuiden.
Wie kent er dergelijke hotels in het midden van Frankrijk?
Of zijn er wellicht luxe campings waar je ook 2 nachten iets kunt huren (liefst met opgemaakte bedden) en mogelijkheid tot ontbijt. En het op die manier op een prettige wijze te onderbreken en als vakantie te zien.
Dat is ook een idee, zodat de pubers (dan 15/18) er ook even uit kunnen, voetballen misschien ofzo, ipv op een hotelkamer te hangen.
Tips voor dergelijke hotels of campings met 1-2 overnachtingen mogelijk ?
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
05.08.2021 14:15
Een luxe hotel is Boscolo Lyon Hotel & Spa, met schitterend zwembad. Lyon is overigens een mooie stad om te bekijken, gezellig Frans en leuke restaurants in de oude binnenstad.
Geplaatst door: Suus
, Datum:
08.08.2021 17:00
Dank voor je tip, ik ga es kijken.
Meer suggesties welkom!
Iemand die weet of er campings zijn waar je 1-2 nachten in een accommodatie kunt?
Medio Frankrijk bij voorkeur.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.08.2021 20:09
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
09.08.2021 18:37
Voor het eerst dat ik lees dat mensen Nice niet leuk vonden. Wij vinden het (en velen met ons) een hele leuke en gezellige stad. Leuke combi ook tussen straten met winkels,restaurantjes etc. en strand/boulevardleven.
Overigens in de categorie maatje kleiner zijn Cannes en Antibes ook hele leuke steden. Antibes is wel heel druk op marktdagen om er met je auto in te komen. Maar dat mag de pret niet drukken.