Zwarte zaterdag richting Nederland (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Kampen0305
, Datum:
02.08.2021 21:15
Hallo allemaal,
Komende zaterdag is het weer zwarte zaterdag. Weten jullie of het naar het Noorden toe wel doorrijdt? Of hoe het afgelopen zaterdag was?
Wij rijden tussen Orange en Valence de A7 op rond 8.00 uur.
We wilden eigenlijk zondag rijden, maar dan krijgen we waarschijnlijk de tent niet droog mee... En vrijdag al weg heeft niet de voorkeur.
Benieuwd of jullie hier wat advies over hebben.
Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
02.08.2021 22:06
Afgelopen zaterdag was het tussen Orange en Valance ellendig, wij hebben het in de gaten gehouden omdat wij gister zouden vertrekken en de keuze hadden tussen A7/A6 of A51. Het werd de A51. Ik zou als ik jullie was zaterdag op m'n gemak inpakken, rustig op de camping lunchen, nog een laatste keer zwemmen en relaxed achter de files aan (uur of 3) doorrijden tot net even boven Lyon, daar een hotel nemen en zondag de rest.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
02.08.2021 22:16
Tik op https://www.autoroutes.fr/index.htm zaterdag 7 augustus in en je krijgt van uur tot uur te zien wat de verwachte drukte is (exclusief ongevallen) op jouw route en of andere routes rustiger zijn.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
02.08.2021 23:01
Precies zoals Andrea zegt zou ik ook doen. Je kunt ook goed overnachten in Valence, ook nog eens een mooie stad om terug te overnachten en vanuit daar zondag naar huis te rijden.
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
03.08.2021 09:29