Camping Le Voconce in Vaison la Romaine (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Willem
, Datum:
02.08.2021 12:31
Wij verkassen donderdag en kunnen vanaf dan een plek krijgen op deze camping. Wat zijn jullie ervaringen met deze camping? Wij hebben geen kinderen en zijn gesteld op avond-/nachtrust. Vinden we dat daar? Of is er veel animatie of geluid vanuit de bar? Goede vakantie allemaal.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
02.08.2021 17:50
, Datum:
02.08.2021 18:24
Dankjewel Tineke, die heb ik natuurlijk gelezen en foto's gezien, dankjewel. Omdat de meningen al 5 jaar of ouder zijn hoop ik op wat recentere ervaringen.
Geplaatst door: Stori
, Datum:
03.08.2021 13:38
In het verleden vaak op deze camping verbleven, maar weggebleven door de staat van het sanitair. Sinds de zonen het hebben overgenomen, vader is overleden, nieuw sanitair. Het geluid van de bar is inderdaad een issue omdat die veel hoger is gelegen dan de camping en daardoor erg goed hoorbaar.
Mijn dochter is er nu op vakantie met haar kinderen, deels uit nostalgie. Maar ze hebben het prima naar hun zin. Ik heb het haar gevraagd en het publiek dat nu op de camping verblijft zijn vooral gezinnen met jonge kinderen en die zitten niet tot laat in de bar. Het is dus rustig. Maar sterk afhankelijk van het aanwezige publiek.
Tip: probeer een plaats te krijgen zo kort mogelijk bij de rivier, achter het sanitair vanaf de receptie/bar gezien. Dan heb je het minste last van het geluid.
Mocht je het toch te druk vinden, dan is de muncipal van Beaumes de Venice een aanrader. Geen zwembad, wel openbaar gemeente zwembad in het dorp. Dorp op wandelafstand, eenvoudig maar proper sanitair. Door afwezigheid van zwembad is er een rustiger publiek aanwezig.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
03.08.2021 17:34
Paar honderd meter verder ligt Du Bon Crouzet. Is veel beter
, Datum:
03.08.2021 23:03
Beste mensen, bedankt voor jullie reacties. We gaan het ondervinden. En mocht het tegenvallen dan pakken we misschien de municipal.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
04.08.2021 07:07
Ga dan ook eerst even kijken op Bon Crouzet. Mss beter om daar eerst te gaan kijken.
, Datum:
04.08.2021 09:04
Beste Jan, dank voor de tip. Op Bon Crouzet is plaats maar daar moeten we zaterdag dan weer verkassen naar een andere plaats. Verkassen op dezelfde camping voor een paar dagen doen we niet. Wellicht doen we Bon Crouzet volgend jaar wel aan.
, Datum:
04.08.2021 10:44
, Datum:
04.08.2021 10:59