Eerder terug ivm zeer korte levensverwachting (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
31.07.2021 20:01
Waar moeten we aan denken, we rijden op zeer korte termijn terug ivm palliatieve sedatie 1e graads familielid.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
31.07.2021 20:19
Er vooral aan denken niet als …terug te blazen naar Nederland.
Eigen veiligheid gaat voor alles.
Geplaatst door: Bonez
, Datum:
01.08.2021 02:00
Sorry heel vervelend maar wat is precies het doel van je bericht hier?
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
01.08.2021 06:23
Geplaatst door: Car2
, Datum:
01.08.2021 07:21
Als jullie wel gevaccineerd zijn, misschien toch meteen Corona test doen? Kan mij voorstellen dat er bij verdriet toch geknuffeld en getroost wordt.
Zal voor jullie een hele vreemde terugreis zijn.
Veel sterkte.
Geplaatst door: Roos
, Datum:
01.08.2021 07:49
Als jullie een goede reisverzekering hebben, bijv. via de ANWB, zou ik contact met hen zoeken. Zij kunnen meedenken en handelen.
Zelf ooit die tip van hen gekregen, zodat we niet "hals over kop" naar huis zijn gereden.
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
01.08.2021 08:57
Wat naar!
Neem contact op met je reisverzekering!! ze helpen je met alles, desnoods regelen ze een vlucht en zorgen dat je auto teruggebracht wordt. Ze ontzorgen je, kunnen met je praten, extra hulp inschakelen, geld terug etc etc etc.
Echt doe dit!
Veel sterkte
Geplaatst door: Lenn
, Datum:
01.08.2021 09:00
Zo snel mogelijk naar huis gaan,andere zaken komen later wel.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
01.08.2021 09:45
Allereerst veel sterkte! Als je zelf nog in staat bent om veilig naar huis te rijden hoef je verder niets te regelen. Twijfel je daar aan: bel je verzekering of anwb voor overleg. Vaak kan er meer geregeld worden dan je denkt, zeker als je al jaren klant bent. En hier heb je nu juist al die jaren voor betaald. Al zouden ze alleen maar advies geven. Maar, nogmaals als je zelf met al je spullen naar huis kunt rijden op een veilige manier dan heeft dat natuurlijk de voorkeur.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
01.08.2021 10:50
Ik had van de topicopener eigenlijk tenminste antwoord verwacht op de vraag van Bonez. Als ik een topic open, heb ik daar vooral de eerste uren meer dan gemiddelde belangstelling voor. Lijkt hier niet het geval te zijn ...
, Datum:
01.08.2021 11:21
Er vooral aan denken niet als …terug te blazen naar Nederland.
Eigen veiligheid gaat voor alles.
, Datum:
01.08.2021 12:36
De vorige mening is niet door mij geplaatst, er is blijkbaar iets fout gegaan.
Na mijn eerdere dezelfde mening vind ik het niet nodig om deze nog eens te herhalen.
Geplaatst door: ® Peter, Hurktoilet
, Datum:
01.08.2021 14:20
Allereerst heel veel sterkte. Rijd rustig terug, hoe moeilijk dat ook is. Ik lees geen concrete vraag, misschien heb je je bericht gewoon uit wanhoop geplaatst. Geeft niet, mag best. Maar als je meer vertelt, kunnen we meedenken.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
02.08.2021 20:35
Familielid is overleden. We hebben gehaast ingepakt en geprobeerd de alarmcentrale te bellen. We mogen in een hotel overnachten, en verder wordt het met de anuleringsmodule geregeld. Mijn doel van de vraag is, wat mag ik verwachten van de verzekering en wat moet ik doen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Reden voor niet eerder reageren drukte met inpakken na bericht overlijden en slecht WiFi in hotel