Volgende week in Normandie -> Regen / regen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Birgitte64
, Datum:
29.07.2021 16:46
Wij vertrekken zaterdag ook voor een week naar Normandië. Er wordt inderdaad regen voorspeld maar nu ook weer niet zo superveel. Waarschijnlijk genoeg momenten om tussen de buien door leuke dingen te doen. Leuke stadjes bezoeken bijvoorbeeld. Rouen, Honfleur, Deauville. Vlakbij Deauville/Trouville kun je boomklimmen en karten. Etretat met zijn mooie krijtrotsen. Lekkere strandwandeling maken. En ach wij nemen een heleboel spelletjes en boeken mee dus we vermaken ons wel.
Geplaatst door: Birgitte64
, Datum:
29.07.2021 17:33
Wij vertrekken zaterdag ook voor een week naar Normandië. Er wordt inderdaad regen voorspeld maar nu ook weer niet zo superveel. Waarschijnlijk genoeg momenten om tussen de buien door leuke dingen te doen. Leuke stadjes bezoeken bijvoorbeeld. Rouen, Honfleur, Deauville. Vlakbij Deauville/Trouville kun je boomklimmen en karten. Etretat met zijn mooie krijtrotsen. Lekkere strandwandeling maken. En ach wij nemen een heleboel spelletjes en boeken mee dus we vermaken ons wel.
Geplaatst door: anita
, Datum:
29.07.2021 18:56
Ja miss maak ik me ook veeeel te druk. Het is dat onze kids nu nog een keer mee willen (die van 18 en 20 / 21) en ik ben een echt fam mens. En heb ze graag nog bij me als ik op vakantie ben. (ze gaan overigens zelf ook hoor..... met vrienden) Maar ik vind het zo gezellig als ze erbij zijn.
En ik werk ontzettend veel (in de zorg) dus ik ben ook aardig toe aan een zonnige vakantie. Dus alles bij elkaar zit het dan niet mee. Regen/ wind/ geen badpak aan... bla bla... chocolade vla...
En hopelijk valt alles mee en is het super leuk en gezellig. Maar het kan zomaar zijn dat ze zeggen" Mam dit was echt de laatste keer "... Ja dat moment komt.. I know.. Maar wil nog effen genieten .. het gaat al zo snel allemaal...
Lekker sentimenteel...
Allemaal bedankt voor de tips... en tops...
En als er nog info is.. .ik slurp het op hahahaha
Geplaatst door: Lia
, Datum:
29.07.2021 19:48
@Anita..gewoon lekker genieten van je welverdiende vakantie en je kinderen.
Wellicht valt het mee met het weer.
Maar idd.met een zonnetje is het een stuk vrolijker en aangenamer.
En als je aan vakantie denkt..denk je aan zon.
Fijne vakantie!
, Datum:
29.07.2021 19:52
, Datum:
31.07.2021 09:43
Grappig dat ik 2x een weerbericht krijg.
En op de 1 is het mooi weer volgende week
En de ander komt op 21 graden uit...
, Datum:
31.07.2021 10:50
Ik neem altijd de positievere😁
Als het maar droog is toch?
Slechter dan hier kan bijna niet.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
31.07.2021 11:24
Anita, 21 graden is mooi weer in Normandië!
, Datum:
31.07.2021 21:54
Ondertussen begrijp ik dat 21 graden het hoogste is wat we w.s zullen hebben..
Nou ja.. als er maar zon is.. en we even buiten kunnen zwemmen.
De zee begrijp ik gaat hem niet worden...
We gaan er iets van maken.. Hoop dat ik ook nog andere Hollanders tegen mag komen..
Dan pakken we er een borrel op.
Geplaatst door: a
, Datum:
02.08.2021 19:23
Iemand nog ervaringen die deze kant op is gegaan? Of gaat er toevallig iemand deze Kant op?
Weer is niet te voorspellen dat heb ik al begrepen. Dus we zullen alle soorten van kleding in moeten pakken :)
Maar wellicht is er nu iemand in de buurt daar en zegt... Dat moet je doen/ zien of beleven. Of valt het weer bijv erg mee...
Ik hoor het graag.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
02.08.2021 20:14
Heb ik weer is wel erg dramatisch!...je zult in nat Limburg in je eigen huis hebben gezeten...
Maar omdat ik hierop zeker wordt afgeblaft (de mijne is lekker groter.)..deze tip voor iedereen.(de hond bedoel ik)
Voor nieuwkomers of of bekenden.
Klik op de bovenste regel (naast "Campings" het woord "bezoekers" aan.
Daarna het zinnetje "Laatste meningen" .aantikken Er gaat een wereld voor je open van mede-Frankrijkgangers die nu al of pas thuis zijn of iets vanaf hun vakantieplek schrijven. De regio waar ze zijn geweest is vermeld en je kunt dus eens kijken of mogelijk een goede camping nog vrij is EN of , hoe men over deze camping denkt en hoe het weer er is en wat ze bieden. Succes!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
02.08.2021 22:33
Als je het weer vreest en winkelen je ding is, vind je in Caen een paar mega-shoppingmalls met iets van 100.000 vierkante meter verkoopoppervlak: Côte de Nacre en Mondeville. Wel je inentingsbewijs meenemen, anders kom je er niet in.
, Datum:
03.08.2021 21:06
Dankjewel Peter voor je reactie. Daar zullen de meiden heel blij mee zijn.
Hij staat alvast in mijn telefoon..
, Datum:
03.08.2021 21:31
Overigens Digi oma om niemand af te ... doen van eigen mening.
Ik werk in de zorg en heb een erg drukke tijd achter de rug en normaliter ging ik altijd ff naar de zon om weer ff bij te tanken.
En natuurlijk is het zuur voor iedereen dat er nu heel veel regen valt. ... en dat is super triest. We snakken allemaal denk ik naar de zon op dit moment.
En ik duim voor iedereen dat we even mogen genieten van de zomer. WE moeten weer zo lang voor de volgende zomer.