Terrasje pakken Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Plasduin
, Datum:
25.07.2021 15:40
Is het echt zo streng , op de terrassen met test bewijzen enz enz, of wordt er niet zo streng gecontroleerd??
Geplaatst door: EstherB
, Datum:
25.07.2021 15:59
Geldt pas vanaf 1 augustus
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
25.07.2021 17:50
En het is nog de vraag of het voor terrassen wordt. Senaat heeft voor een motie gestemd om dat vrij te waren. De 2e kamer daar en Senaat moeten nu nog eruit komen of die motie overgenomen wordt. Wordt vervolgd dus nog.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
26.07.2021 22:13
Maar, op zich maakt het toch niet zo veel uit? Vorige zomer in Duitsland moest je overal zo'n formulier invullen. Neem aan dat het nog steeds zo is. En nu zou je dan ook je telefoon of printje QR moeten laten zien. Het is allemaal niet ideaal, maar het is even niet anders. De onbezorgdheid is er inmiddels wel vanaf, maar wij laten ons niet tegen houden door deze maatregelen. Die 30 seconden extra om lekker op een terrasje te lunchen...(hopelijk, qua weer...) Voor alleen een kop kofie wordt het wel bijna belachelijk, geef ik ook toe. Dan maar een flinke punt taart erbij als troost....
Geplaatst door: Willem
, Datum:
27.07.2021 23:08
Wij zitten nu in de buurt van Carcassonne. Voor het eerst werd er bij de camping gevraagd naar het vaccinatiebewijs. Op de terassen wordt er nergens naar gevraagd.
Geplaatst door: Plasduin
, Datum:
28.07.2021 08:09
Het gaat er mij om dat mijn man net 2 dagen is gevaccineerd met Janssen , dus zou he dan echt een testbewijs moeten hebben??
Geplaatst door: mir1
, Datum:
28.07.2021 08:56
@plasduin, Voor Janssen geldt: geldig 28 dagen na vaccinatie. Zie reisadvies Frankrijk Buitenlandse Zaken
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
28.07.2021 09:29
En elke keer een betaalde test doen om op een terras te mogen zitten?! Duur drankje!