Wat als je corona oploopt in Frankrijk? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Silvia
, Datum:
30.07.2021 01:28
Geplaatst door: Daido
, Datum:
30.07.2021 11:08
Als dat bericht van RTl klopt zou ik mij niet gauw laten testen in Frankrijk. Als ik ziek was zou ik een zelftest doen en gelijk naar Nederland rijden .
Het lijkt mij niet dat ern camping op een coronapatient op de camping zit te wachten en helemaal niet omdat het niet uitvoerbaar is.
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
30.07.2021 11:53
Wij waren tot 7/07 in Vallon pont d'arc op camping la Roubine ,ik voelde me er veilig regels werden zeer goed opgevolgd zowel op de camping als in het stadje ,en op de markt droeg 90 percent een mondmasker .Het was er zoals bij ons in België sorry dat ik het zeg veel strenger dan in Nederland waar we verleden week waren geen mondmaskers .
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
30.07.2021 19:56
Dan heb je geluk gehad @anita! Mijn dochter zit op een enorme camping waar dus echt heel veel mensen besmet zijn en niet alleen personeel! Zij vertelde dat ze uit gingen en 2 meisjes zagen die hen die middag hadden laten weten dat ze positief getest waren op corona. Zij gingen gewoon uit alsof er niets aan de hand was. Mijn dochter en haar vriendin zijn direct weg gegaan maar zijn nu beiden besmet. Waarschijnlijk al eerder door iemand anders. Zij zitten in een tent maar maken wél gebruik van het sanitair! Deze camping vraagt een pass sanitair bij aankomst, net als vele andere campings. Daarna kun je je gang gaan en maakt het niet meer uit...