Namen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sam
, Datum:
24.07.2021 21:22
Zojuist in het nieuws gelezen over de overstromingen in Namen, Belgie. Wij zijn van plan morgen richting Frankrijk te rijden en gepland om over Brussel, Namen, Luxemburg te gaan. Is dit nog aan te raden of is een omweg beter? Zo ja, welke raden jullie aan?
Merci!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
24.07.2021 21:33
Op de snelwegen is niets aan de hand! Fijne reis!
Collega van mij rijdt morgen via Maastricht- Luik en omdat de weg om Luik nog niet open is gaan zij bij Luik richting Namen en zo naar Luxemburg.
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
25.07.2021 16:07
Tussen Charleroi en Reims zijn ze bezig om een prachtige snelweg te maken. Echter is het project in volle wording, dus als je het kan accepteren om circa 20km over redelijk beroerde binnenwegen te rijden, maar daarna een schitterende snelweg, dan is dat het waard. Wij hebben het gedaan en het viel ons erg mee.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
25.07.2021 16:18
Mijn zoon is vanochtend vertrokken naar Frankrijk, route Maastricht / Luik / Namen / Luxmburg.
Niets aan de hand, route is normaal open.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
25.07.2021 22:53
Ben gisteren vanuit Frankrijk teruggekomen via Luik. Richting het noorden is de snelweg nog steeds dicht. Tomtom leidde ons door de stad, dat was maar acht minuten extra. Hoe het richting zuiden was weet ik niet, maar Google maps zegt gewoon dat de hele snelweg dic ht is.
Wel weet ik dat de Belgische overheid vanwege de wateroverlast vorige week toch al het advies gegeven had de regio Luik te mijden om de hulpdiensten de ruimte te geven. Maar langs de weg zie je daar geen enkele bord over... Overigens had ik gisteren door omstandigheden geen enkele inspraak in de route, maar anders zou ik niet via Luik gegaan zijn