opnieuw testen bij 2e camping (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: liz
, Datum:
24.07.2021 07:48
Elke camping wil opnieuw een testzien.
Klopt het als je op een mini camping zit minder dan totaal 50 personen( dus zeg 7 plaatsrn oid) en ZONDER zwembad, dat je dan NIET opnieuw een test nodig hebt?
Soort van Bed en breakfast...mini camping, huisje / gite verhuur ....
Wij hebben geen zin om ná ons 1e verblijf een test te moeten doen in Frankrijk nl.
Geplaatst door: mdtvdb
, Datum:
24.07.2021 09:18
Wij gaan naar een camping met alleen een grasveld en een toilet gebouw. De camping baas aldaar gaf aan dat een pass sanitaire niet nodig was.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
24.07.2021 09:21
Ik weet niet of het klopt wat je schrijft, maar inzake die test: ik zou mij niet te druk maken. Ik snap overigens dat je geen zin hebt in dit gedoe. Maar, stuur gewoon een mail naar de eerste camping met het probleem. Waarschijnlijk kunnen jullie met wat bemiddeling van die eerste camping gewoon bij een Franse testlocatie terecht (op de laatste dag daar). Test duurt 5 minuutjes. Ik bedoel de Fransen hebben dit verzonnen, dan zullen ze ook met werkbare oplossingen moeten komen voor toeristen.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
24.07.2021 09:23
Op kleinere campings zonder zwembad en/of horeca hoeft het niet!
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
24.07.2021 09:25
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
24.07.2021 09:29
Campings zonder zwembad en/of restaurant hoeven niet om een pass sanitaire te vragen.
Campings met een zwembad met minder dan 50 personen (in het zwembad) hoeven tot 1 augustus niet om een pass sanitaire te vragen.
Kinderen tot 18 jaar zijn tot 30 augustus welkom op campings zonder pass sanitaire.
Niet volledig revaccineerden met een antigeentest die niet ouder is dan 48-uur worden op campings die een pass sanitaire vragen toegelaten..
Hotels met een restaurant hoeven alleen bij de toegang tot het restaurant om een pass sanitaire te vragen.
Na 1 augustus geldt dus ook dat kleine campings met zwembad en/of restaurant een pass sanitaire moeten vragen. Zij hebben de keuze om dit eenmalig bij het inchecken te doen, of iedere keer dat iemand het zwembad of restaurant betreed.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
24.07.2021 09:30
https://www.gouvernement.fr/info-coronavirus/pass-sanitaire
Toegang tot toeristische accommodatie is niet onderworpen aan de gezondheidspas, behalve voor hun eet- en gezelligheidsplekken.
Dus nee. Waarschijnlijk zelfs met zwembad hoef je geen gezondheidspas te hebben, behalve een camping met horecagelegenheid.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
24.07.2021 09:36
Geplaatst door: Herma
, Datum:
24.07.2021 10:26
Ik heb inmiddels een aantal campings gemaild. Het blijkt zonder zwembad geen pass sanitaire. Met zwembad en restaurant wel. Zojuist bericht van een flowercamping dat zij per 1 aug een pass moeten vragen maar dat we zonder ook welkom zijn maar dan geen gebruik mogen maken van het zwembad. 1 camping was een document aan het maken om je te helpen met testen bij aankomst. Testen kan bij de Pharmacie of testcenter en kosten 25 euro mailden zij. Zelf zijn wij beiden volledig gevaccineerd. Hebben 3 kinderen mee 18 17 15. De 18 jarige is niet ( volledig) gevaccineerd en moet dus elke camping getest worden.
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
24.07.2021 15:24
Ik zou me toch niet zo in frankrijk laten testen, wat als ie nou s positief terugkomt? Waar ga je in quarantaine? Naar nederland zou je niet terug mogen met pos.test...
mag je 18 jarige zoon lekker in zijn eentje in een quarantainehotel, opgesloten? Zou t risico niet nemen...