Kleinschalige charme/topcaming Alpes-Maritimes (voorkeur zwemrivier) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Carlo
, Datum:
22.07.2021 13:36
Goedemiddag,
Wij zijn op zoek naar een kleinschalige topcamping in Zuid-Franrijk (voorkeur Alpes-Maritimes) en buiten het toeristische kustgedeelte.
Dus het liefst een stuk landinwaarts aangezien we toch niet voor de zee gaan, maar wel willen genieten van het warme klimaat en anderzijds de mooie bergen.
Qua camping zoeken we geen commerciele en drukke bedoeling, maar juist een camping die uitblinkt in zijn beperkte omvang, natuurlijke uitstraling en goede kwaliteit.
Dus met mooi sanitair en kwalitatief goede faciliteiten. We hebben geen kinderen dus animatie, grote zwembaden met toeters en bellen hoeft niet.
We zoeken wel iets ter verkoeling, het liefst een mooi idyllisch zwemriviertje of anders een lekker zwembadje op de camping. Beide mag natuurlijk ook.
Ik ben erg benieuwd of jullie suggesties hebben!
Groet,
Carlo
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
22.07.2021 17:00
Wij zijn 2 jaar geleden op domaine st madeleibe bij Sospel geweest. Is alleen niet aan riviertje. Heeft wel zwembad. En 300 m van camping kan je beneden aan de weg zwemmen in een kloof. Een mooi, rustige en groene camping.aan de rand van de mercantour. En half uurtje van kust en plaatsje Menton.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
22.07.2021 17:28
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
22.07.2021 18:31
Camping Les Gorges du Loup, dichtbij de Gorges du Loup waar je kunt canoyningen. Schone camping zonder animatie. Prachtig gelegen tussen de bergen.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
23.07.2021 10:36
Mag het ook in de Alpes de Haute Provence zijn? Dan is la Ribière in Annot een aanrader
Geplaatst door: mir1
, Datum:
23.07.2021 10:51
Dit is ook precies wat wij zoeken. Kleine camping, zonder toeters en bellen. Maar wel graag schoon sanitair, broodservice en een eenvoudig zwembad. Ik kijk graag bij www.charmecamping.nl, kleinenfijncampings.nl, op deze site het hoofdstuk kleine campings, op Facebook de groepen kleine campings en echt kleine campings(<15 plaatsen). Al heel veel mooie plekjes gevonden. Nu nog de tijd en de gelegenheid om ze te bezoeken.
Maar mocht er nog iemand zijn die een mooi pareltje weet, dan houd ik me aanbevolen. Mag in heel Frankrijk.