Camera laten opsturen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: KB3010
, Datum:
20.07.2021 19:45
Dom dom dom... Zo vaak de paklijst doorgekeken en er dan toch in Frankrijk achter komen dat je je spiegelreflex vergeten bent. Normaal gesproken met onze smartphones natuurlijk niet zo'n ramp, maar voor twee liefhebbers van fotografie is dit wel zo'n beetje het vervelendste wat je kunt vergeten. Daarom mijn vraag (misschien een hele domme, misschien ook niet): is het überhaupt mogelijk om iets na te laten sturen naar Frankrijk? Aangetekend dan uiteraard. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurt zoiets, moet je het willen, etc etc...
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
20.07.2021 19:53
Het kan uiteraard wel hoe snel? Ik ben een keer visvergunning vergeten laten opsturen vanuit Nederland. Geen probleem je zou eventueel tegen wat hogere kosten er bijvoorbeeld een spoed ups of DHL shipment van kunnen maken of zoiets. En dan bij 'n servicepunt laten afleveren.
Geplaatst door: ® Arthur-vL
, Datum:
21.07.2021 00:02
Het kan uiteraard, check wel even of de vervoerder een depot in de buurt heeft als je het zelf wilt ophalen. Je kan UPS, DHL, FedEx en DPD gebruiken. Ik denk dat deze het snelste zijn, uiteraard kost dat wel iets. Ik snap trouwens heel goed dat je je spiegelreflex mist! Ik heb die rugzak vaak mee en met 30+ graden is dat niet altijd even fijn, maar de foto`s zijn zoveel mooier! Ik hoop dat het lukt!
Geplaatst door: Rob
, Datum:
21.07.2021 01:07
Off-topic: sinds ik met mijn samsung smartphone de fotos maak en deze laat zien op mijn samsung smart tv, kijken we veel vaker en lijken de fotos veel mooier.
En dan wordt de locatie ook nog eens bij de foto mee opgeslagen !
Net zoals met muziek, is voor mij de sfeer van een foto veel belangrijker dan de technische kwaliteit.
Ik geef wel direct toe dat de fotos van vrienden met een spiegelreflex gewoonweg schitterend zijn, maar die doen dan wel een nabewerking op de raw beelden. En als fotografie je hobby is, kan ik je probleem prima begrijpen.