24/7 hotel net ten zuiden van Parijs (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Joep
, Datum:
19.07.2021 22:27
Wij willen in de namiddag vertrekken richting Limoges, zodat we rond middernacht Parijs achter ons kunnen laten. Nu reizen we met een vouwwagen. Wie heeft ervaring met 24/7 hotels net ten zuiden van Parijs? Zal voor ons de eerste keer zijn. Dus alle tips zijn welkom. Voor tips wat betreft hotel dan graag met afgesloten parkeerplaats, dit met het oog op de vouwwagen.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
20.07.2021 07:09
Wij overnachten (ook vouwwagen) vaak bij een B&B hotels. Deze hotel keten hebben bijna allemaal een afgesloten parking. Fijne familie kamers met eigen badkamer en goed schoon
Als wij die kant oprijden pakken we altijd bij Troyes het B&B Hotel. Niet door Parijs en veel fijner rijden vinden wij.
Geplaatst door: Sas
, Datum:
20.07.2021 12:19
ik heb ooit ergens gelezen, dat bij hotels (zoals Campenille, Ibis, Kyriad etc.) parkeerplaatsen niet mogen worden afgesloten ivm toegang hulpdiensten en vluchtroutes bij brand. Er zijn wel hotels die de parkeerplaatsen 24/7 bewaken.
Wij overnachten eigenlijk altijd in Orléans als we naar de Dordogne gaan. Uurtje rijden onder Parijs. De Campenille Orleans Nord (Saran) is voor een overnachting prima en je kan de auto voor de deur van de kamer zetten als je een kamer op de begane grond hebt. Beide keren dat we daar hebben overnacht, was er 's nachts bewaking aanwezig.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
20.07.2021 21:13
Ik zou zeker ook iets doorrijden zoals hierboven werd genoemd en bij Orleans overnachten. Ik weet zelf niet of ik voor deze manier van reizen zou kiezen, maar dat is mijn mening natuurlijk. Ben zelf nogal angstig en wil onderweg bij dit soort hotels het liefst alle bagage in de hotelkamer. Als compromis hebben we nu bedacht dat de kofferbak wel wat gevuld mag blijven... Wellicht kun je beter doorrijden en in 1 keer naar je bestemming rijden? En anders moet je inderdaad wel heel zeker weten dat het ook echt GOED is beveiligd.