Last minute gezocht Vogezen/Elzas/Normandië/Somme/.... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rick
, Datum:
12.07.2021 13:51
Na inmiddels alle touroperatorsites al tig keren gezien te hebben zie ik door de bomen het bos niet meer. We willen last minute een huuraccomodatie (stacaravan, chalet, bungalow) boeken voor 2 volwassenen en 3 jonge kinderen (alle drie onder de drie). Binnen een dag (max 6 a 7 uur) aan te rijden vanaf de Achterhoek.
Een camping vinden is nog niet zo moeilijk, genoeg leuks voorbij zien komen. Beschikbaarheid is een heel ander verhaal. Heel veel zit al vol.
We willen volgende week ma/di/wo vertrekken en minimaal 10 nachten blijven.
Wie o wie weet een leuke camping met nog beschikbaarheid?
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
12.07.2021 14:25
Camping Clos de la Chaume heeft volgens mij nog mogelijkheden. Camping ken ik niet maar de omgeving is erg mooi. Wij kamperen daar geregeld in de buurt en wonen ook in de Achterhoek. Het is ca. 650kilometer.
https://www.camping-closdelachaume.com/
Succes!
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
12.07.2021 15:10
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
12.07.2021 16:04
Moet het Frankrijk zijn? Bij parken van Landal in Duitsland bijv. Sonnenberg zijn nog huisjes vrij
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
12.07.2021 16:06
Tip kijk op de websites van de touroperators wat je een leuke plek lijkt en probeer het dan eens op de website van de camping zelf.
Flowercampings of Campeole kun je ook nog eens proberen.
Succes met zoeken.
Geplaatst door: ® Gerd@
, Datum:
12.07.2021 16:49
Geplaatst door: Peetje
, Datum:
12.07.2021 16:53
, Datum:
16.07.2021 11:37
Helaas nog steeds geen last minute gevonden!
Zoekgebied is uitgebreid naar Elzas/Vogezen/Normandië en nu ook de Jura.
Heeft iemand een tip voor minimaal 10 nachten in een mobile home? Zwembad of speelbeekje is wel een vereiste. Alle bovenstaande campings zijn helaas vol of hebben beperkte beschikbaarheid (voor 6 of 7 nachten is het ons te kort).
Geplaatst door: Lia
, Datum:
16.07.2021 12:26
Je kan ook op booking.com of Airbnb kijken
Die hebben ook wel campings of vakantieparken
, Datum:
16.07.2021 12:33
@Rick , ik weet dat dit niet het gebied is waar je een mobilhome zoekt , maar op mijn eerder doorgegeven tip hebben ze echt nog 1 chalet beschikbaar van 19 juli tm 29 juli.
Camping Moulin de Collonge
, Datum:
16.07.2021 12:45
, Datum:
16.07.2021 12:48
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
16.07.2021 13:04
Wij zijn in het voorjaar op camping Le Walric in Saint Vallery sur Somme geweest. Erg naar ons zin gehad, leuk speeltuintje, mooi zwembad met kinderbad.
er werd druk gewerkt aan mobile homes. Het stadje op loopafstand, prachtige boulevard, mooie omgeving. Een aanrader
, Datum:
16.07.2021 13:12
Dank voor de tip! Is de Somme omgeving ook leuk qua pittoreske dorpjes e.d.? En wat is er nog meer leuk om te doen? Totaal onbekend met deze omgeving, dus ook wel ergens benieuwd naar.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
16.07.2021 13:25
Geplaatst door: Henny
, Datum:
16.07.2021 13:29
, Datum:
16.07.2021 13:48
Fijn jullie reacties. Ik houd ook na het kijken van de links en het zoeken in dit forum een beetje gemengde gevoelens over aan de Somme-baai. Ik vind er nog niet het (voor ons) typisch gezellig Franse dorpjes-gevoel in terug.
De opties die jij noemt Tineke zijn meer in ons straatje. Met de eerste heb ik al contact gehad, zij hebben helaas geen bescikbaarheid meer. De tweede optie wacht ik af. Ondertussen mogen andere tips gerust genoemd worden!
, Datum:
16.07.2021 13:51
Ik krijg net trouwens reactie dat camping Bois de Reveuge in de Jura ook plek heeft. Zo op het eerste gezicht wel een leuke camping die aan onze wensen voldoet. Ik vraag me alleen af of het in het 'goede' gebied van de Jura ligt. Lac de Chalain en lac de Vouglans liggen op zo'n 2 uur rijden. Kan iemand daar meer informatie over geven? Liggen er in de buurt van deze camping ook mooie (zwem)meren?
, Datum:
16.07.2021 14:56
Of de campings aan het lac de Vouglans plaats hebben weet ik niet ( wanneer precies ga je?) Op deze stonden wij zeker 25 jaar geleden......toen nog geen zwembad, verhuur en moest je voor het meer afzakken , de kinderen liepen door het bos en wij met de stoelen etc over de weg. Ze hebben het er toen ontzettend naar de zin gehad, hele groepjes vrienden aan het meer, surfen, zwemmen ...maar dat kan nu dus ook op de camping !! succes
http://www.camping-trelachaume.com/
De andere camping ligt bij de brug en heeft wel direct toegang tot het meer.
, Datum:
16.07.2021 15:05
En hier vorig jaar een weekje in september gestaan om in de Vogezen te gaan lopen. Veel dorpjes en mooie plaatsjes in de omgeving. Vriendelijke eigenaars! Zwembad mag je gebruik van maken. Leuke trimtoestellen net buiten de camping. Plaatsje is ook heel mooi!
https://www.masevaux-camping.fr/