L plek Camping Les Rivages (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
11.07.2021 10:28
Goedemorgen,
Wij staan op een van de L plekken aan de rivier. Ik heb al eerder foto’s ontvangen van Tineke maar ben nog even aan het dubben qua ruimte.
Wij hebben zelf een grote tent. Oudste zoon wil bij ons in de tent. Andere 2 willen in een eigen tentje. Omdat mijn jongste behoorlijk lang is en ook ons neefje die ook op de camping staat wel een nachtje wil logeren hebben we bij Decathlon een 3 persoons iglo bijgekocht. We hebben wel een 2 persoons pop up maar die is te klein, en de andere tenten die we nog hebben liggen zijn vis a vis tenten en zeker te groot. Ook de aanhanger moet nog een plekje krijgen. Ik begin nu toch een beetje nerveus te worden of het wel gaat passen :-)
Iemand ervaring met deze plekken?
Geplaatst door: ® Ivo
, Datum:
14.07.2021 10:39
Nog info nodig? Ik sta nu op Les Rivages. De L plekken zijn wel vrij krap naar mijn mening, maar het verschilt uiteraard ook weer per plek.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
14.07.2021 11:31
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
14.07.2021 13:40
@Ilja,
Wij hebben vorig jaar op deze camping gestaan (en gaan dit jaar weer terug - hopelijk toch).
De L-plekken kunnen er wel mee door, maar zijn inderdaad niet de grootste plekken van de camping. Vorig jaar zag ik veelal dat mensen hun vouwwagen/tent of caravan dwars op de plaats zetten.... en dan kon de auto er vaak nog net naast staan (langs het pad). Of er dan nog veel ruimte over was voor een extra tentje....... dat vraag ik me toch wel af..... ligt ook aan de grote tent die je zelf hebt...... en misschien past diagonaal wel waardoor je ook weer wat meer ruimte kan creeren...... maar tent + kleine tent + auto + aanhangwagen.. ik denk dat het krap wordt........ maar misschien... ook niet iedere plek is precies even groot he?
Alvast veel plezier!!!
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
14.07.2021 13:41
@Ivo,
Hoe is het nu op Les Rivages? Al beetje bezet of nog "rustig" (krijgen natuurlijk nog 2 regio's vakantie). Merk je veel qua aanpassingen i.v.m. corona of valt het over het algemeen wel mee (gewoon goed rekening houdend met alle basis-maatregelen die we al zo lang hanteren)?
, Datum:
14.07.2021 16:54
Bedankt voor de reacties. Ik was er al bang voor maar wilde graag aan de rivier staan.
De auto hoeft wat ons betreft niet perse op de plek maar mag gewoon op de parkeerplaats staan.
Diagonaal zat ik ook nog aan te denken, de tenten schuin naast elkaar. Nou goed we gaan het zien. Met alle commotie zijn we allang blij als we kunnen!!
Ook ik ben wel benieuwd hoe het nu daar is Ivo? :-)
, Datum:
14.07.2021 16:56
Als er nog een beetje ruimte in de auto of kar overblijft gooi ik misschien toch het pop up tentje er nog wel bij
Geplaatst door: ® Ivo
, Datum:
14.07.2021 17:54
De camping is redelijk bezet, iig niet zo rustig als in 2019 toen wij er ook vanaf half juli stonden. Het weer is alleen ruk (wordt vanaf morgen beter). Maatregelen voor zover ik nu heb kunnen zien zijn alleen een mondkapje in de campingwinkel en het restaurant. Verder niet. Supermarkt uiteraard ook mondkapjes, maar verder merk je er niks van en de Fransen lijken Corona ook al redelijk vergeten..
Geplaatst door: Rob
, Datum:
14.07.2021 18:52
Wij zijn er vanaf 8 augustus, dus hopelijk is het gezellig druk op de camping
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
14.07.2021 22:35
@ivo
Wij komen 25 juli aan op les rivages en hebben plek T5,kan jij foto maken van de plek?camping vertelde ons dat er een caravan van 7.35 en 2 kleine tentjes op kunnen staan.wij kunnen niet wachten een heerlijk vakantie te vieren.
, Datum:
15.07.2021 07:00
Goed om te horen Ivo! Geniet er van!