Foto van plek 205 camping la pinede in Die (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jeroen
, Datum:
04.07.2021 13:46
Hoi,
Is er iemand die een foto heeft van plek 205 op camping la Pinede in Die? Of ervaringen heeft met de plek?
Wij zijn heel benieuwd, maar via Google Maps is het niet goed te zien.
Alvast bedankt voor de reacties
, Datum:
06.07.2021 18:34
Niemand die informatie heeft over de plek? Het is toch een vrij populaire bestemming voor met name gezinnen met pubers lees ik 😊
Geplaatst door: Jane
, Datum:
07.07.2021 18:31
Niet iedereen maakt foto's van diverse plekken op een camping. Ik maak nauwelijk foto's van mijn eigen plek. Laat staan van andere plekken. Wat wil je nog weten over je plek. Volgens mij (wat ik zag op de kaart van de camping) is het een plek aan de rivier. Lijkt wat zonnig.
Geplaatst door: M
, Datum:
07.07.2021 19:38
Misschien vindt je foto’s op Facebook, Instagram of Pinterest.
Lees de verschillende meningen, misschien kun je iemand met een groen envelopje bij de naam een mailtje sturen.
Of….je mailt de camping eigenaar met deze vraag.
Succes.
Geplaatst door: M
, Datum:
07.07.2021 19:56
Op Google earth kun je streetview aanklikken, er komen dan blauwe punten op de plattegrond, die klik je aan en je ziet de camping op street niveau.
Misschien kom je zo wat meer te zien van de camping.
, Datum:
10.07.2021 09:25
Bedankt voor de tips.
We hebben besloten Frankrijk voor een jaartje uit te stellen, net als vorig jaar. Mocht er iemand info hebben over plek 39 op Eurocamping Vessem, dan lees ik het wel whahaha! 😉
Geplaatst door: DirkV
, Datum:
11.07.2021 08:57
Oh, ik dacht dat jullie deze plek al geboekt hadden en snapte daarom de vraag al niet zo. Niet dat ik iets weet van deze specifieke plek hoor.
Overigens begrijpen wij niet waarom mensen zo laaiend enthousiast zijn over deze camping. Ieder zijn ding natuurlijk. Maar wij betaalden meer dan 5 jaar geleden een respectabele EUR 72 per nacht voor een staanplaats en ik kan met de beste wil van de wereld nog steeds niet verzinnen waarom het dat waard was. Prima camping hoor, maar tamelijk overschat en overpriced. Het stadje Die is trouwens wel erg leuk.
Geplaatst door: Stefanjo
, Datum:
11.07.2021 18:27
72€???
Dat is bijna buitenproportioneel! Ik weet niet welke opties u dan allemaal had.
Een redelijk toeristische plaats zit meestal Ronde de 55€
Geplaatst door: Philip
, Datum:
11.07.2021 18:51
Die € 72,-- per nacht is dan zeker incl. ontbijt ? Als ik naar de duurste plaatsen kijk kom ik op max. € 50,--. Voor deze camping ook aan de hoge kant, maar wel anders dan € 72,--
Geplaatst door: DirkV
, Datum:
11.07.2021 19:18
We hadden een staanplaats categorie D (bij de rivier) met 2 volw. + 3 kids met electriciteit. Heb de prijzen nog even gecheckt, maar die zijn nog hetzelfde, met nog wat inflatie erbij.
Onze indruk was dat de camping vooral in trek is bij jongeren, die ieder jaar hun kameraden weer terug zien.