Word er gecontroleerd aan de grens op het Corona paspoort? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ElizaR
, Datum:
11.09.2021 07:07
carolien en daido: volgens mij besmet je een ander minder snel als je bijna geen klachten hebt. Daarmee zeg ik niet dat je t niet kan krijgen als je gevaccineerd bent.
Maar goed, dat is een andere discussie als waar dit topic voor bedoeld is. Wij zijn gecontroleerd in Nice op een terras. Ze scanden de app van ons, maar het negatieve testbewijs van mn ongevaccineerde schoonzoon hoefden ze niet te zien.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
11.09.2021 08:19
@ElizaR, had jouw schoonzoon een papieren testbewijs?
Geplaatst door: ElizaR
, Datum:
11.09.2021 09:43
Dat was idd een papieren testbewijs. Hij had getest voor zijn terugvlucht. De rest
Geplaatst door: WS
, Datum:
12.09.2021 08:14
Gistermiddag (zaterdag 11 sept.) bij Hazeldonk de grens gepasseerd en wederom geen controle gezien....
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
12.09.2021 23:05
Nog geen enkele keer controle gehad en zijn nu toch al drie keer naar het buitenland geweest.Ik vind persoonlijk dat ze beter zouden moeten controleren .
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
12.09.2021 23:14
Nog geen enkele keer controle gehad en zijn nu toch al drie keer naar het buitenland geweest.Ik vind persoonlijk dat ze beter zouden moeten controleren .
Geplaatst door: ® monique1
, Datum:
13.09.2021 13:42
2 weken geleden met het vliegtuig van Amsterdam naar Lyon; op beide luchthavens geen controle gehad. Terug met de auto naar Nederland ook geen enkele controle gehad. Wel op alle terrassen, musea etc. controle.