Hotel regio Lyon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Foppe
, Datum:
28.06.2021 09:14
Mijn vader woont sinds kort in Barxeta (Spanje) en nu is ons plan er heen te rijden met een overnachting. we (twee volwassen, kind 12 en kind 15) komen uit Friesland en zitten te denken om op de helft een overnachting in te plannen. Net voorbij Lyon zit ik wat op de helft en zoek daar een overnachting waar de hond ook in mag. Het mooiste als het wat centraal ligt voor bv even wat eten. Bij veel (wat goedkopere) hotels kom je uit op twee kamers, en het liefst zitten we met zijn allen in een.
Wie heeft wat ervaringen met hotels in die regio?
Geplaatst door: Monique
, Datum:
28.06.2021 09:33
Wij hebben verscheidene keren overnacht in novotel Lyon. Prima hotel en je hebt er familie kamers en de hond mag mee in de kamer en naar het restaurant. Misschien is er nog plek? Anders vinden wij ibis ook goed.
Geplaatst door: @ndrea
, Datum:
28.06.2021 10:00
Wij verblijven altijd bij Ibis Styles Lyon-Sud Vienne in een familiekamer. Net voorbij Lyon, geweldige bedden en een McDo in de buurt (is voor ons traditie om daar onderweg te eten). Echt een aanrader, ik weet alleen niet of honden mee mogen.
, Datum:
28.06.2021 10:47
Novotel Lyon lijkt niet meer beschikbaar en bij IBis Lyon mogen geen honden in
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
29.06.2021 06:17
Wij boeken altijd bij een B&B Hotel, dan bij Lyon St Priest. Fijn hotel, niks fancy maar wel schone kamers met eigen badkamer en hond mag volgens mij mee.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
29.06.2021 10:47
De hotels van de wat grotere ketens hebben meestal zelf een restaurant. Fijn als je er in de avond niet meer op uit hoeft.
Daarnaast heb je in de grotere steden, zoals Lyon maar ook Dijon, vaak clusters van hotels, met vlak daarbij dan een McDonalds of Buffalo Grill.
, Datum:
30.06.2021 09:48
Claudia dank je, deze had ik nog niet zelf gevonden. Inderdaad niet duur en de hond mag mee. weet je ook