Camping omgeving Agde (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Suus80
, Datum:
26.06.2021 08:13
Ook wij gaan dit jaar weer lekker naar Frankrijk. Graag zouden wij een keertje gaan snorkelen en hebben de tip gelezen over het pad bij Cape d'Agde. Nu zoeken wij een camping in deze omgeving. Het zijn er zoveel, dat ik hoop op jullie ervaringen.
Wij zijn met 2 dochter van 8 en 11. Een camping van rond de 200 plekken (kleiner mag ook) heeft de voorkeur, simpel zwembad is voldoende en wat speelkameraadjes. Het hoeft niet aan de kust te zijn, maar als we dit maar binnen een uur kunnen bereiken. Wie heeft er in deze omgeving op een leuke camping gestaan en raadt deze aan.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
26.06.2021 09:15
, Datum:
26.06.2021 18:39
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
26.06.2021 20:58
Camping Plage et Bord du Mer in Valras-Plage, direct aan het strand.
Geplaatst door: Cin
, Datum:
26.06.2021 22:48
Agde en cap d agde is erg druk in de zomer.
Veel file rijden en stilstaan als je ergens naartoe wilt.
Ik wil je als tip meegeven om daar rekening mee te houden met de camping keuze :-)
Het is niet leuk als je de camping afrijd om boodschappen te halen bijvoorbeeld en dat vele malen langer duurt dan nodig is.
, Datum:
27.06.2021 10:12
Dank je tineke ik ga ze bekijken.
De drukte is ons bekend, vandaar dat wij het ook geen probleem vinden iets verder te zitten, zodat we binnen een uur daar kunnen zijn.
Misschien dat de drukte dit jaar nog en beetje meevalt.
, Datum:
27.06.2021 20:44
, Datum:
28.06.2021 06:35
Het vertrekpunt is bij de haven La Plagette du Cap d’Agde, kleine route om te snorkelen. Voor onze dochters net mooi. Zij willen graag snorkelen, normaal gaan we dan net de grens over naar Spanje, maar of dat handig is dit jaar betwijfel ik,
Wij touren altijd 3 weken en willen wel door Frankrijk terug en zou zonde zijn als dat niet kan als we in Spanje geweest zijn.
Toen kwam ik deze snorkelbestemming tegen.