Du côté de la plage betekenis? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
25.06.2021 12:59
Weet iemand wat hiermee bedoeld wordt, is het naast het strand bij het strand?
, Datum:
25.06.2021 13:05
Hmm dat kan duidelijker... Is het -naast- het strand of -aan- het strand bedoelde ik. Het gaat om een camping met plekken aan de rivier, een aantal achter het kleine strandje alsook daarnaast, die plekken hebben geen strand voor zich. Achter dat strandje is voor ons minder aantrekkelijk ivm de hele dag mensen voor je tent.
Geplaatst door: Freek
, Datum:
25.06.2021 13:58
In de buurt van het strand
Geplaatst door: @ndrea
, Datum:
25.06.2021 17:53
Lol daar schiet ik ook niet zoveel mee op :D Mijn Frans is niet goed genoeg om deze nuance over te kunnen brengen in een vraag aan de camping,, is hier misschien iemand die dat wel kan?
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
25.06.2021 22:01
Letterlijk vertaald: Kant van het strand. Helaas kan het voor Franse begrippen alle kanten op, hoewel het ook geheel afhankelijk is van de "eerlijkheid" van de aanbieder. Je zou mogen zeggen dat dit plaatsen langs het strandje zijn, maar het kan ook een deelgebied van de camping aanduiden waarbij je dan alsnog 4 rijen verderop zit. Heeft de camping geen plattegrond? Mogelijk word je daar wat wijzer van en staan bepaalde types plekken specifiek benoemd.
, Datum:
26.06.2021 12:02
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
26.06.2021 21:06
Als ik de plattegrond en de omschrijvingen van bij de types emplacements lees, zijn er 13 plekken rechtstreeks aan de rivier en de rest is "in de nabijheid van" dan wel de rivier of zwembad. In antwoord op jouw vraag denk ik dat dit betekent NIET één van de 13 plaatsen (aan de rivier) maar de overige plekken in de buurt van...
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
26.06.2021 21:36
Bij de foto’s van camping- frankrijk zit een plattegrond met plaatsnummers
Geplaatst door: @ndrea
, Datum:
26.06.2021 22:13
Dank Ineke, die had ik nog niet gezien! Foto's eerder wel bekeken maar dit is niet blijven hangen. Ik ga even nummers mailen naar de camping.
@Slimpie de camping spreekt van "vue sur la rivière" en "front de rivière" dus het is wel aan de rivier (daar is de prijs ook op ingericht).
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
26.06.2021 22:42
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
27.06.2021 00:51
Mensen voor je tent valt wel mee…de plekken liggen wat hoger. Op facebook staan enkele foto’s, ik vond ze niet verkeerd.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
27.06.2021 10:49
Altijd even checken dit soort dingen. Liefst via maps, maar anders gewoon vragen. Ooit op een camping in de Vendee geweest waar ook "bungalows vue sur mer" stonden. Deze (meer kleine stacaravans overigens) stonden inderdaad op de rand van het terrein met uitzicht op de duinen en dan (ik denk alleen als je op een stoel ging staan) heel erg in de verte de zee (de duinen en strand zijn daar nogal breed en hoog). Op zich was er met de hele situatie niet veel mis, want vanuit die bungalows had je eerst een hek en daar achter die duinen (dus veel privacy), maar vue sur mer stel ik mij toch iets anders bij voor. Wij hebben vreselijk gelachen om deze aanduiding met Nederlanders die in zo'n "hokje" (zoals zij het noemden zaten) over dit onderwerp (gelukkig namen zij het sportief op, twee weken zon en 27oC maken ook een hoop goed haha).