Ervaring Route Luxemburg door naar de A31 naar lyon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Louis
, Datum:
11.07.2021 22:23
https://imgur.com/a/XaQVpXX
Voor diegene die toch eigenwijs blijft. Door Luik want ik ben een Hollander en ze controleren toch niet. 110,- armer.
Afgelopen vrijdag controle in Luik.
Geplaatst door: Cin
, Datum:
11.07.2021 23:10
Louis waarom heb je een boete gekregen dat is niet helemaal duidelijk
Geplaatst door: Daido
, Datum:
11.07.2021 23:16
1 x raden. Met de caravan door luik rijden. Dat is balen.
, Datum:
11.07.2021 23:55
Gelukkig was ik het niet, pak al jaren de ring.
Kennissen van mij waren dit. Wisten ook van verbod combinatie langer dan 6 meter. Maar ja gaat al jaren goed.
Als je kijkt
, Datum:
11.07.2021 23:58
Even afmaken.
Als je kijkt waren zij niet de enige. Foto is gemaakt uit hun autoraam.
Ervoor staat ook een Nederlandse combinatie.
Geplaatst door: ® SvD68
, Datum:
14.07.2021 12:16
Goedemiddag,
Wij gaan vanuit regio Den Haag naar Artemare en vragen ons af of na Nancy, ipv de A31, richting Epinal, Vesoul, Bourg-en-Brese een goed alternatief is? Een andere weg waar wij aan denken is om na Brussel, via Charleroi, Reims, Troyes, Dijon te rijden.
Hebben jullie ervaring met deze routes?
Vriendelijke groet,
Steven
Geplaatst door: Jac
, Datum:
14.07.2021 12:43
Ná Charleroi is er een heel stuk 1 baans ivm werkzaamheden. Via Laon naar Reims en zo verder gaat vlotter ! Hebben pas het stuk vanaf Reims naar Charleroi gereden (2 weken geleden)
Geplaatst door: Marike
, Datum:
14.07.2021 13:22
Via Luxemburg- Metz- Nancy- Dijon is het makkelijkst en snelst, geheel snelweg namelijk en rijdt goed door.
Vanuit Den Haag kun je er voor kiezen om dan via Breda- Antwerpen- Brussel naar Luxemburg te gaan of via Maastricht- Luik naar Luxemburg. Onze voorkeur heeft Maastricht- Luik. Dit vinden wij mooier, rustiger en de wegen zijn stuk beter.
Via Charleroi- Reims zijn wegen stuk minder, deels geen snelweg en veel saaier, daar zou ik dus nooit voor kiezen.