Tolbadge (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
20.06.2021 13:01
Na hem een jaar niet gebruikt te hebben kan ik niet meer op de inlog pagina van area fr nog iemand hier ervaring mee? Doet hij het bv nog wel als ik over 4 weken naar Frankrijk ga hij is inmiddels 5 jaar oud? Iemand suggesties?
Geplaatst door: Monique
, Datum:
20.06.2021 13:09
Wij hebben een tijd geleden een mail ontvangen met deze mededing:De AREA/APRR Tolbadge wordt "Mango Mobilités" service. Misschien lukt het dan wel! Ik zou een nieuwe aanvragen hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan en gaat zonder problemen. Succes!
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
20.06.2021 13:11
Area is Mango geworden, misschien is dat de reden.
, Datum:
20.06.2021 13:22
Klantnummer heeft 12 cijfers en begint met 25009 of 25003
Zou dat kunnen helpen met inloggen?
, Datum:
20.06.2021 13:38
Ik heb het even nagezocht op mijn inlogpagina.
Ga naar mango-mobilitesbyaprr.com
Dan naar klantenzone
Login met 12 cijfers beginnend met 250 en de rest staat op de badge.
Dan voor de eerste keer inlog klik op “wachtwoord vergeten”
Vervolgens een nieuw wachtwoord invullen.
En dan zou het moeten lukken.
, Datum:
20.06.2021 13:59
@monique waar hebben jullie nieuwe aangevraagd
, Datum:
20.06.2021 14:00
@jan helaas is m’n Frans niet zo goed weet niet waar staat wachtwoord vergeten?
Geplaatst door: ® bobvb
, Datum:
20.06.2021 14:13
Je kunt de taal rechtsboven heel gemakkelijk in het Nederlands zetten en dan zie je dat de onderste optie: Eerste login en vergeten wachtwoord is.
, Datum:
20.06.2021 14:27
Toen hebben wij het aangevraagd AREA Centre logistieke, page de Chignin Barrière, 73800 Les Marches FRANCE.
IK WEET NIET OF DIT VERANDERD IS!
, Datum:
20.06.2021 14:31
Ik heb zojuist op internet gekeken en zag dat je online deze kunt aanvragen voor 15 euro totaal en je hebt deze binnen 10 werkdagen dan thuis?
, Datum:
20.06.2021 14:39
Ben inmiddels ingelogd met Google vertaler erbij is dat inmiddels gelukt maar kan nergens Nederlands kiezen. Heb even op ANWB side gekeken en daar gevonden dat het type badge bij hun in de winkel stop gezet kan worden en vervangen kan worden door nieuwe. Bedankt allemaal voor hulp 😀
Geplaatst door: Neel14
, Datum:
20.06.2021 15:06
Wij hebben een paar weken geleden onze oude tolbadge bij de ANWB ingeleverd, die was al 8 jaar oud en we durfden de gok niet te nemen dat hij het nog steeds goed zou doen. De ANWB heeft een nieuwe voor ons aangevraagd en die hebben we binnen een week kosteloos ontvangen. We hebben 'm dus niet stopgezet maar 'omgewisseld'. Dat kan wel alleen bij de ANWB met een tolbadje waarbij op de achterkant Porteur 00001 staat.
, Datum:
20.06.2021 15:11
@Neel14 precies dat had ik ook gevonden op ANWB side die van ons heeft ook porteur 00001
, Datum:
20.06.2021 15:19
@ Monique: dan heb ik je verhaal verkeerd begrepen, ik dacht dat je de huidige tolbadge ging stopzetten en een nieuwe ging aanschaffen. Dat was dus wat de dame van de ANWB ons voorstelde; dan zouden we een uitgebreidere versie kunnen nemen van de tolbadge (voor meer landen) maar dat is voor ons niet nodig omdat we alleen naar Frankrijk gaan. Omwisselen is dan de goedkoopste optie.
, Datum:
20.06.2021 15:28
@Neel nee u had goed gelezen dacht ook dat ik stop moest zetten en nieuwe aanvragen maar omruilen is ook prima wist niet dat dat ook kon.
Geplaatst door: ® Wil B.
, Datum:
20.06.2021 15:48
Inloggen op https://espaceclient.aprr.fr/aprr/Pages/connexion.aspx . Je komt dan op de site "MANGO mobilités by APRR".
Wanneer je het wachtwoord niet meer weet even een nieuw aanvragen. Op de pagina "Mijn badges" een "niet werkende badge" selecteren. Vervolgens krijg je een nieuwe toegestuurd en waarschijnlijk moet je de oude retourneren. Zijn volgens mij geen kosten aan verbonden. Ik heb dit na 6 jaar gebruik van de oude badge probleemloos gedaan.
Succes
Wil B.
, Datum:
01.07.2021 13:24
Inmiddels bij ANWB geweest toch oude maar omgeruild voor nieuwe die ook in Spanje en Portugal te gebruiken is. De huidige omruilen voor een nieuwe met volle batterij kon tot wel 6 weken duren voor je een nieuwe opgestuurd krijgt uit Frankrijk durfde dit niet te gokken.. batterij gaat +/- 7 jaar mee er staat een jaartal op de apparaatje cheq dit even de onze was nl al 2 jaar” oud” toen we hem “nieuw “ kochten bleek achteraf.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
01.07.2021 14:20
Monique9, wij hebben ook een oude badge met porteur 00001 erop (gekocht in 2014). Waar staat ergens het jaartal? En als je hem omruilt bij de ANWB krijg je er dan gelijk 1 mee? De uitgebreidere dan.
, Datum:
01.07.2021 14:42
@Anette op de zijkant staat jaartal. Kwam ik ook pas achter in ANWB winkel toe de dame die me hielp het zei. Ik heb ervoor gekozen de oude op te zeggen en daar te laten. Bij omruilen laat je hem achter en krijg je per post met 4-6 weken een nieuwe dat durfde ik niet te gokken. Vervolgens heb ik een nieuwe aangeschaft met nieuw abonnement en die kon ik gelijk meenemen. Ik
, Datum:
01.07.2021 15:39
Bij ons zeiden ze bij de ANWB dat het wel even kon duren voordat we de nieuwe zouden krijgen, maar na een kleine 1,5 week hadden we ‘m al binnen. Dat is wel al een paar weken geleden. Het zal nu het hoogseizoen dichterbij komt wel drukker zijn.