Camping aan zee of meer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sanne
, Datum:
19.06.2021 19:40
Hallo,
Ik ben al tijden opzoek naar een camping na veel gezoek zijn we er nog steeds niet uit. Misschien iemand hier nog de tip voor ons gezin.
Wat zoeken we, het liefst aan zee of in dicht in de buurt, of aan een meer. Iets waar 2 pubers zich vermaken maar onze kleine van bijna 2 jaar ook gewoon kan slapen 😉 dus animatie ja maar niet te luid... ( Lastig weet ik ligt natuurlijk aan locatie enz)
Zwembad liefst met glijbaan op de camping en speeltuin voor de kleine.
En dan het liefst zo rond de 1000 km maar ik overweeg ook door te rijden naar Middellandse zee mocht DE camping daar ligt..
We gaan met de vouwwagen dus een ruime plek is wel fijn.
Ja een hele lijst ik weet het... Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
19.06.2021 22:29
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
19.06.2021 22:39
Camping d’Arpheuiiles is misschien wat. Wij gaan half juli met drie puberzonen (15-15-17). Elke middag sporttoernooi en elke avond kampvuur begreep ik. En… zwemshorts toegestaan.
Alleen geen glijbaan.
, Datum:
19.06.2021 23:33
Camping d’Arpheuiiles is misschien wat. Wij gaan half juli met drie puberzonen (15-15-17). Elke middag sporttoernooi en elke avond kampvuur begreep ik. En… zwemshorts toegestaan.
Alleen geen glijbaan.
, Datum:
19.06.2021 23:34
Iets te enthousiast 🙈. Ik zie dus ook 2x een tikfout: d’Arpheuilles moet het zijn.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
20.06.2021 12:07
Onze eigen ervaring is dat je met een jong kind beter zit aan een meer dan aan zee.
Aan zee zit je op een strand in de felle zon, terwijl een meer vaak een strandje heeft dat langzaam afloopt.
Wil je aan zee zitten, zou ik voor Normandie of Vendee gaan. Normandie is rustiger en heeft veel oorlogsverleden, wellicht nuttig voor de oudere kinderen, en voor jullie zelf natuurlijk.
Als je aan een meer wilt, zou je kunnen kijken bij camping Rives du Lac, in Geraudot. Ga anders even aan de slag met het campingzoeken met filter van deze site.
Geplaatst door: Monique
, Datum:
20.06.2021 13:05
Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze kinderen van 14 en 17 jaar naar camping Ser Sirant. Deze camping ligt aan het meer “ lac de laffrey “. Op het meer diverse watersporten te doen en ligt in de Alpen. Grote stad in de buurt is Grenoble. Het lijkt ons een leuke camping met animatie en niet te groot en waar jeugd aanwezig is.
Geplaatst door: Sanne
, Datum:
20.06.2021 19:37
Super bedankt voor de tips!
Lac bleu was vol zag ik. De rest ga ik is rustig bekijken.
Mocht iemand nog een tip hebben voor aan zee heel graag!
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
20.06.2021 21:22
Le Soleil levant aan het meer, vrienden van ons gaan nu voor t eerst na goede berichten. Ca 1000 km