"Rare vraag": soort huurkoelkast camping Les Rivages??? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
18.06.2021 14:37
Misschien een rare vraag....
Normaliter nemen wij altijd onze eigen mobicool koelkast mee op vakantie, maar verandering van auto en dat betekent waarschijnlijk dat koelkast en hond niet allebei achter in kunnen (we rijden met vouwwagen). Koelkast in vouwwagen lukt niet.
Nu heb ik een koelkast gereserveerd op de camping maar ik ben even benieuwd... wat voor soort koelkasten verhuren ze daar - weet iemand dat?
Koelt zo'n koelkast voldoende als het warm is?
We hebben nog een kleine elektrische koelbox (helft denk ik van onze mobicool) dus we denken er wel aan om deze nog als "extra" mee te nemen (ook voor heen-/terugreis) maar ik was even benieuwd... misschien mensen hier met ervaring met huurkoelkast.
Ruimte komt vast wel goed... al jaren doen we het met 1 mobicool voor gezin met 4-en, en dat gaat altijd prima, dus........
Geplaatst door: Lisbeth
, Datum:
18.06.2021 15:08
Franse koelkasten zijn prima, je hoeft niks extra mee te nemen. Staan gewoon buiten in de regen ook... Wij zijn heel blij dat we overgeschakeld zijn. Ook geen storende geluidje meer in de voortent nu.zelfs vriesvak werkt goed.
Geplaatst door: Tinne
, Datum:
18.06.2021 15:09
De koelkasten die campings verhuren zijn gewoon tafelmodel koelkasten .
Geplaatst door: ® Karin
, Datum:
18.06.2021 17:42
Tinne, niet op alle campings krijg je een tafelmodel koelkast als je een koelkast reserveert. Als ik de reviews van Yelloh Village Avignon Parc moet geloven dan wordt 1 koelkast gedeeld met 8 personen waarbij iedereen je minivakje krijgt in een koelkast, waar nog 7 andere minivakjes in worden verhuurd,
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
18.06.2021 20:44
@ Karin, dat zijn de befaamde koelkluisjes op centrale punten die je op bepaalde (Yelloh) campings kan huren. Wij zijn wel eens op Yelloh campings geweest waar we (ook) losse tafelmodel koelkasten hebben gehuurd. Tegenwoordig met de caravan gaat de eigen koelkast mee.
Doorgaans worden de tafelmodellen op een camping verhuurd. Het verschilt nog wel eens of er een vriesvakje in het model zit.
Geplaatst door: Inge
, Datum:
18.06.2021 22:14
deze vraag heb ik ook! Ik ga hem even stellen aan de camping. Wij gaan ook naar les rivages.
Geplaatst door: wilma
, Datum:
19.06.2021 09:58
Wij hebben ook een koelkast gereserveerd op deze camping. Koelkasten huren doen we altijd en het zijn altijd tafelmodellen geweest. 'k Ben benieuwd naar het antwoord van de camping.
Geplaatst door: Isa
, Datum:
19.06.2021 11:58
Ik huur al jaren een koelkast op de camping, een box is qua inhoud voor mij zwaar onvoldoende, doe graag boodschappen voor 3 dagen. Ik neem de box wel mee om flessen in te koelen anders is de koelkast wel weer snel vol. In de box doe ik trouwens ook zoet broodbeleg omdat dat dat in de tent veel te warm wordt. ‘s Nachts koelbox uit, want vind het een storend geluidje. Volgende ochtend is dat nog voldoende koel en er zit geen bederfelijke waren in. Op alle campings tot nu toe eenzelfde soort tafelmodel koelkast gehad, soms zonder vriesvakje, soms klein verschil qua inhoud ook. Wij zetten hem altijd in de hoek onder de luifel (met zijwand) en krijg er vaak losse pootjes of blokken bij. Informeren bij camping zelf geeft het meest betrouwbare antwoord…
Geplaatst door: Inge
, Datum:
19.06.2021 12:54
Ik heb gemaild, en antwoord.
Het is een tafelmodel met vriesvakje.
Geplaatst door: wilma
, Datum:
19.06.2021 14:25
Super. Ze maakten zich hier ernstige zorgen over de koude biertjes :-) Bedankt.