Gevaccineerden mogen deze zomer zonder testen en quarantaine reizen binnen EU (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
12.06.2021 17:49
Ik wil me ook (nog) niet laten vaccineren en daar heb ik mijn redenen voor. Die redenen hebben ook mensen die zich wél laten vaccineren. Ik probeer hen niet te overtuigen om het óók niet te laten doen, ik vind hen geen makke schapen maar ga ervan uit dat ze er over na hebben gedacht. Zo niet dan is dat ook prima. Ik vind het wél een naar topic aan het worden. Laten we elkaars mening en overtuiging alsjeblieft respecteren!
Ik werk zelf (o.a) bij een huisarts waar het gesprek over wel/niet vaccineren ook geregeld besproken wordt. Dat gaat gelukkig zonder verwijten over en weer.
Geplaatst door: m
, Datum:
12.06.2021 17:56
@daido en Cin t gaat om het eindeloos neerflikkeren met linkjes om jullie gelijk te "bewijzen". JA MAAR JA MAAR JA MAAR.
De mensen hier op t forum willen weten
1) kunnen we naar Frankrijk dit jaar?
2) wat heb ik daarvoor nodig?
Als dat wel of geen papiertje is, test, vaccinatie tis aan een ieder of je dat wil of niet. Ik hoef helemaal niet te weten wat iemands reden is om wel of niet te vaccineren. Althans niet van een forum vol onbekenden. En ik zit zeker niet te wachten op t gezeik van mensen die het gelijk aan hun zijde willen hebben. Wat jou gelijk ook moge zijn.
Geplaatst door: Anne
, Datum:
12.06.2021 18:01
Denk je hier gezellig ontspannen wat te kunnen lezen op dit forum en gewoon wat normale info te kunnen lezen, krijg je alleen maar welles- nietes discussies over je heen.
Het lijkt mij toch dat hier andere fora voor zijn en bovendien al genoeg over gesproken is op inmiddels bijna alle topics. En het gaat maar door...
Kan hier niet op ingegrepen worden? Ik ben er nu wel een beetje klaar mee...Dank u!